Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lidalooparn sa:Är det Hellas terräng eller Lidaloop?
lidalooparn sa:Någon som kan nån länk till karta över banan?
Rompa sa:Det blir nog ardent 2.4" för mig.
Hahalazer sa:Tråkigt med Team PoPK:s avhopp - lycka till med terapin och kom igen nästa år!
Beträffande tiden det tar att cykla så är det ju mycket beroende på utrustning, kondition och teknik. Vältränade xc-cyklister visslar fram i knappa 7 timmar med en glass i ena handen, medan det finns fall där folk har irrat runt i Täbyskogarnas mörker efter 10 timmar, med ett par mil kvar.
Den optimala upplevelsen får man med en Biltemacykel, dålig teknik och usel kondition. Då kan man nog räkna med 12 timmar eller mer.
ÅÅÅ en sann volontär!! Hur ska detta sluta? Kaffe är ju en klockren ingrediens efter 7mil på flera -än så länge- mer välkända 9mils lopp.Hep sa:Jag tänkte kolla om det finns intresse för ett depåstopp efter sju mil. Jag har min carport två meter från leden i Angarn och om ni vill så kan jag se till att det finns varmt kaffe och möjlighet att fylla på vatten. Termos eller kapselmaskin beroende på vad som önskas. Det går säkert att fylla på med någon mer om det finns idéer, men innan jag funderar vidare är det kanske bra att se om någon är intresserad. Det är iofs bara sju kilometer efter macken i Brottby, men vid den tiden på dagen kanske det går bra att ta en kaffepaus till.
Hep sa:Jag tänkte kolla om det finns intresse för ett depåstopp efter sju mil. Jag har min carport två meter från leden i Angarn och om ni vill så kan jag se till att det finns varmt kaffe och möjlighet att fylla på vatten. Termos eller kapselmaskin beroende på vad som önskas. Det går säkert att fylla på med någon mer om det finns idéer, men innan jag funderar vidare är det kanske bra att se om någon är intresserad. Det är iofs bara sju kilometer efter macken i Brottby, men vid den tiden på dagen kanske det går bra att ta en kaffepaus till.
jensclaudius sa:Inte för att grusa förhoppningarna på deltagarrekord, men jag finns med dubbelt upp, både som jensclaudius och Germundsjö.
JockeP sa:jensclaudius sa:Inte för att grusa förhoppningarna på deltagarrekord, men jag finns med dubbelt upp, både som jensclaudius och Germundsjö.
Då får du väl cykla två varv.
Roger_Edvinsson sa:JockeP sa:jensclaudius sa:Inte för att grusa förhoppningarna på deltagarrekord, men jag finns med dubbelt upp, både som jensclaudius och Germundsjö.
Då får du väl cykla två varv.
Då sliper vi ett logistikproblem om Jens ändå skall cykla tillbaka för att hämta bilen :-)