Det blev en mycket längre tur än vad jag trott faktiskt. Tre mil och ändå var vi inte alltför långt från Hellasgården :-)
Och för Atlas del, såhär åkte vi ungefär (har inget bra kartprogram så det blir en kartlös beskrivning): HBB -> Stenbron -> Champs Elyse (en liten bit) -> Namnlös genväg -> Fem Svåra -> Grusväg -> Dow Jones -> Branta grusvägsbacken -> Reflex -> Lite motionsspår -> Tresnåret -> Hellasgården -> Kortfika.
Vi kom ganska tidigt fram till Hellasgården så vi missade nog Glich och c/o. Gick bra att fika ändå som tur var :-)
Del två: "Bakvägen" upp mot masterna -> Korsade görna -> Genväg upp på gula -> Gula -> Grusväg österut -> Görna västerut -> "Gamla gröna" (söder om Ormossen) -> Två Tornen -> Gröna (igen) -> Hellasgården -> Lunch.
Del tre: Lite vita + cykelväg till "tunneln vid äventyrslandet" -> Grusvägen till där Våta fötter börjar -> Våta fötter -> Cykelväg -> Champs Elyse -> HBB.
Vi började med "jättemånga" vid HBB men vad tiden led så droppade folk av här och där så tillslut var vi bara fyra som körde "allt". En superdag i skogen helt enkelt. Själv fixade jag tre "svårigheter" som jag aldrig tidigare tagit vilket inte är fy skam :-)
Träffade på Johan T på gröna också. Han var ute och tjuvtrände på en lånad 29:er så snart dyker han väl upp med ett storhjuligt monster...
Slänger med några okommenterade bilder också. Håll till godo!
Syns i en skog nära dig!
Edit: Glömde att vi cyklade efter lunchen också...