Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej! jag får be om ursäkt att jag inte hörde av mig. men mitt Internet började strula på eftermiddagen. sen begav jag mig ut med motorcykeln en runda och glömde helt enkelt bort att jag skulle ut och cykla. Men skulle gärna vilja hänga på någon annan gång.
förresten, vad för sorts terräng cykla ni i, är det mest stig eller grusväg?
Hej, jag är på tillfälligt hembesök nästa vecka och är sugen på mtb-cykling. Kan i stort sätt när som helst, med eller utan lys. Kan vi planera in en dag?
Blev en bra runda igår, hittade denna spången någon stans mellan VAISstugan och Högstorp. Den måste vara den farligaste och mest obehagliga spång någonsin klarade knappt gå upp för den hehe!
Du kan ju alltid lägga in dem på www.gpsies.com brukar spara mina rundor runt Åseda där
eller tala om dem och när på FB måndagsturen Växjö som fn är rätt stillsam
Hoppsansa vad snö det var... Men min obstinata inställning är att ge mig ut ändå, även om det kanske inte blir så långt som jag trodde innan. Vi är två som ska ut. Nån mer? Kl 19 i Ulriksbergsrondellen. Men posta ett svar så vi inte missar någon.
Såg en optimist vid 11-tiden vid brandstation idag och blev lite sugen, men visade sig vara för mjukt i snön och för rassligt med dubbar på asfalten. Kanske dags att sko om?
Tog ett varv runt S Bergundasjön både i lördags och idag. Det går utan dubbdäck, även om sånt underlättar. Skaren håller inte riktigt, så man får hålla sig till barmark eller där snön är nertrampad. Eller så får man ha bättre kondis än vad jag har...
Jag har jobbat lite på en karta med alla "stigar" jag brukar köra i Växjö trakten som jag tänkte dela med mig av.. Det är ganska mycket "work in progress" just nu, så ha lite tålamod.. Jag har gjort en gradering av stigarna (som man gärna får ha åsikter om).
Gröna stigar - Mer eller mindre grusväg.
Gula stigar - Lätt stig.
Blå stigar - Medelsvår stig.
Rosa stigar - Svår stig.
Grå stigar - Passar inte mountainbike.
Den grova, gröna och sträckade slingan är "Växjö Runt" spåret.