slice me nice
Aktiv medlem
HappyVR 2016 - SUB9 gruppen 06:20 [UPPDATERING - Racereport]
Strakka sa:
Najs!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Strakka sa:
slice me nice sa:Strakka sa:
Najs!
Fjärdebrunn sa:slice me nice sa:Strakka sa:
Najs!
+1
Du minns nog fel, vi diskuterade det lite grann i tråden men konkretiserade inget. Finns det fortfarande ett behov?slice me nice sa:Strakka, du skulle ordna klisterlappar till hjälmen att skriva namn på va? Eller minns jag fel?
RedDevil sa:Ah, va fan! Det är väl dags att börja noja om vädret, va? :-)
Motala Lördag: 13-17 grader, regnskurar och 5-11m/s SV... enl SMHI.
Inte för jag tror att SMHI har en aning men för det mentala är det skönt att kunna se utvecklingen under nästa vecka.
YR.no tror på växlande molnighet och 14-20 grader med svag vind...så jag tror på YR.no.
Strakka sa:Jag fixar etiketter att ha på hjälmarna. 30 mm i diameter, plast, gul bakgrund med blå Happy VR 2016 logotyp och plats att skriva namn på med vattenfast penna.
Funkar detta? Jag delar ut dessa samtidigt som tröjorna på fredag.
Strakka sa:Jag fixar etiketter att ha på hjälmarna. 30 mm i diameter, plast, gul bakgrund med blå Happy VR 2016 logotyp och plats att skriva namn på med vattenfast penna.
Funkar detta? Jag delar ut dessa samtidigt som tröjorna på fredag.
Fjärdebrunn sa:Jag är nu nere på 50/50 vad gäller att ens åka till Motala. Min snuva har utvecklats till rena flunsan och jag trycker i mig en cocktail på alvedon och ipren för att orka jobba i soffan...
Kommer försöka fixa ett läkarintyg idag/imorgon just in case.
Surt värre
nadderf sa:Om man ska förbereda sig på regn. Vilken jacka funkar bättre än andra?
Skor som håller bättre än andra? Mina har massa nät under så skoskydd hjälper inte :)
Strakka sa:Jag letar också efter riktigt bra regnjacka. Hur är på fredag, finns det något område med utställare och butiker? Om det säljs kläder och tillbehör?
nadderf sa:Om man ska förbereda sig på regn. Vilken jacka funkar bättre än andra?
Skor som håller bättre än andra? Mina har massa nät under så skoskydd hjälper inte :)
nadderf sa:Gissar det lär va rätt kraftiga överpriser?
Tunna vattenavvisande jackor som går trycka ner i ryggficka, håller dom vattnet ute?
slice me nice sa:nadderf sa:Gissar det lär va rätt kraftiga överpriser?
Tunna vattenavvisande jackor som går trycka ner i ryggficka, håller dom vattnet ute?
Det gör de, iallafall tillräckligt för att man ska hålla värmen. Det gör inget om det tränger in lite vatten, temperaturen ska ju vara ganska ok så man blir inte kall om det läcker in litegrann. Jag kommer nog köra med vattenavvisande väst om det inte ser ut att regna hela dagen.
Adam K sa:Sådär får du inte säga Jeppe!
ALLA KÖPER DEN DYRASTE CYKELREGNJACKAN DE HITTAR NU.
Och skoöverdrag från Rapha.
On a serious möte så är jag jäkligt nöjd med min Norröna cykelregnjacka, tunn tight o lätt och har pitzips! Inga fickor tyvärr, antingen tar jag med mig min vindväst med fickor på eller så får jag ha allt jag behöver mellan stoppen i styrväskan.