Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en burk med nån slags halvtorrt minkfett som mest verkar flyta runt ovanpå. Tänkte att hästprylar borde vara både dyrare och mer krävande att sköta. Dessutom slitage från ryttare, omgivning och häst. Känns som kraven är högre än många andra applikationer. Vi kan testa och se vad som händer med min sadel innan fler provar.Inte tänkt på, det där lär tanten ha på hyllan. Jag som köpt små burkar Brooks för en miljard.
400 gram för 159 kr.Jag har haft en burk med nån slags halvtorrt minkfett som mest verkar flyta runt ovanpå. Tänkte att hästprylar borde vara både dyrare och mer krävande att sköta. Dessutom slitage från ryttare, omgivning och häst. Känns som kraven är högre än många andra applikationer. Vi kan testa och se vad som händer med min sadel innan fler provar.
Vi borde få en film?Haha, årets tråkigaste tråd. ? Som att se fett torka in i läder. ??
En trilogi. 3x3 timmar.Vi borde få en film?
Jag kör stämningsfull musik, 3x levande ljus, en kopp Earl Grey och förböner innan avpolering.En trilogi. 3x3 timmar.
Slow tv är ju det nyaEn trilogi. 3x3 timmar.
Du får fundera ett extra varv innan du lämnar små märkesburkar som kostar en miljard.Jag kör stämningsfull musik, 3x levande ljus, en kopp Earl Grey och förböner innan avpolering.
Ideale 90 dock, kungen av sadlar enligt min ändalykt men stort hål i plånboken.
Synd att det var så kass kvalitet på bilden ovansida före. Men det blev stor skillnad.
Nä, oavsett hur upplägget ser ut så skulle jag bara lämna min dotter på hennes jobb. Efter det fick jag infallet att stanna till och fråga en tjej i butiken som visade två olika burkar av olika fabrikat. Jag tog denna för att bivax lät lite miljövänligt typ och huden (min) brukar inte reagera negativt på det. Butiken ifråga är nån slag kombination av djur, trädgård och jaktaffär. Ligger på Ekerö. Burkarna är nog gångbara i största allmänhet och inget säger att denna är bra eller bäst. Jag vet inte själv mer än att det ser ut att fungera just nu.Hmm, "synd" ... Det är väl standardtricksen i reklam för kosmetiska operationer. Har du burkar att sälja?
Jag har också minnen från den tiden. Att grejer som sköts om funkar bättre är väl ett ganska tidlöst faktum.Oklart varför, men fick flashbacks tillbaka till lumpen då man fick bruna kängor, när man ryckte in, och förväntades att ha nyputsade svarta morgonen därpå.
Nä, oavsett hur upplägget ser ut så skulle jag bara lämna min dotter på hennes jobb. Efter det fick jag infallet att stanna till och fråga en tjej i butiken som visade två olika burkar av olika fabrikat. Jag tog denna för att bivax lät lite miljövänligt typ och huden (min) brukar inte reagera negativt på det. Butiken ifråga är nån slag kombination av djur, trädgård och jaktaffär. Ligger på Ekerö. Burkarna är nog gångbara i största allmänhet och inget säger att denna är bra eller bäst. Jag vet inte själv mer än att det ser ut att fungera just nu.
Jag lovar att det går att få tag på utan att jag langar.Tyvärr ... Hoppade att du skulle försöka att övertyga flera happyiter att köpa burkar från dig.
Frågan är varför du måste fundera på hur huden reagerar? Redan börjat planera för en varm sommar med mycket naken cykling? ?Nä, oavsett hur upplägget ser ut så skulle jag bara lämna min dotter på hennes jobb. Efter det fick jag infallet att stanna till och fråga en tjej i butiken som visade två olika burkar av olika fabrikat. Jag tog denna för att bivax lät lite miljövänligt typ och huden (min) brukar inte reagera negativt på det. Butiken ifråga är nån slag kombination av djur, trädgård och jaktaffär. Ligger på Ekerö. Burkarna är nog gångbara i största allmänhet och inget säger att denna är bra eller bäst. Jag vet inte själv mer än att det ser ut att fungera just nu.
Han brukar ha en slunga som enda plagg, ståendes vid färjeläget och langa burk. Det är känt sen länge?Frågan är varför du måste fundera på hur huden reagerar? Redan börjat planera för en varm sommar med mycket naken cykling? ?
Cykla i kilt, toga eller slunga är underskattat. Primärt tänkte jag på handhud vid applicering av fett, men det klart att ett irriterat babianarsle inte heller är att underskatta.Han brukar ha en slunga som enda plagg, ståendes vid färjeläget och langa burk. Det är känt sen länge?
Den kanske kan dubblera och användas även som chamois-kräm? ?Cykla i kilt, toga eller slunga är underskattat. Primärt tänkte jag på handhud vid applicering av fett, men det klart att ett irriterat babianarsle inte heller är att underskatta.
Som polarens lumparminne. En kille lånar den andres hudsalva för att han har spruckna läppar. Den andre undrar var hudsalvan är för att han skall fortsätta smörja sina hemorrojder.....Den kanske kan dubblera och användas även som chamois-kräm? ?