Hej!

Hej!
---Martin--- sa:
Tänkte bara skriva ett hej och säga att jag är ny på detta forum. Hör hemma i Tyresö utanför Stockholm.

Stumpy sa:
Välkommen!
Berätta lite om var du cyklar och vilken disciplin.

(Också Martin i Tyresö)

Hej Martin och Martin från Tyresö.
Jag har en kusin som heter Marin som är från Tyresö, men jag har ingen kusin som heter Glenn från Göteborg.

Hej!
Hej!

Det är ofta trevligt här. Vi gillar cyklar, men kan nog ibland vara lite rigida. God Hjul!

Bilagor

• SmartSelect_20190715-204053_Gallery.jpg
    SmartSelect_20190715-204053_Gallery.jpg
    182.9 KB · Besök: 86
Hej!
En annan viktig insikt är trådars namn sällan speglar dess innehåll, särskilt efter 5-10 inlägg. Det är en del av charmen.

T.ex. innehåller tråden "däcktryck på Cykelvasan" väldigt lite diskussion om däckstryck men desto fler fina bilder på cyklar lutade mot träd..

Hej!
zinkpasta sa:
En annan viktig insikt är trådars namn sällan speglar dess innehåll, särskilt efter 5-10 inlägg. Det är en del av charmen.

T.ex. innehåller tråden "däcktryck på Cykelvasan" väldigt lite diskussion om däckstryck men desto fler fina bilder på cyklar lutade mot träd..

Fast just den tråden har väl sin egen historia. Den hette t.ex nåt annat från början. Och sen vart väl Oskar lite putt eller nåt.
Så alla trådar är unika. Precis som vi cyklister :)

Hej!
staine sa:
Fast just den tråden har väl sin egen historia. Den hette t.ex nåt annat från början. Och sen vart väl Oskar lite putt eller nåt.
Så alla trådar är unika. Precis som vi cyklister :)

Sant, det är skillnad på trådurspårning och okynnesändringar. Som tur är så är det enkelt att skilja dessa åt sen kategorisystemet infördes.

Hej!
Tack för alla glada välkomnanden! Många Martin i Tyresö tydligen! ;)

Någon frågade vad jag cyklar på osv. Pendlar mest mellan hem och jobb i Liljeholmen. Dock inte just nu då jag kolliderade med en lösspringande hund för en månad sedan. Hunden dog tyvärr då den åkte in i framhjulet. Vurpa för mig men klarade mig hyfsat pga bra hjälm. Mipsen i Giro-hjälmen kanske kom till sin rätt? Cykeln behöver dock skrotas eftersom ramen fick sig en knäck (pga den häftiga inbromsningen). Så nu är jag ute efter en ny cykel. Har/hade en Corratec C-cross (2016) som jag var väldigt nöjd med och är gärna ute efter en likadan eller motsvarande. Några rekommendationer?

Tillbaka
Topp