Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fint! blir intressant att se hur du tycker att cykeln förändras. Du kan ju gå helt crazy med offsetbussningar också. Men sadelrörsvinkeln lär bli helt fel iom dina modifikationer som du redan har.Tomcaten sa:Jofa-kliniken tog emot cykeln och trollade fram 2 cm extra slaglängd fram. Jag är begeistrad(stavfel?) över hans bedrifter för konan.
jofahjalm sa:Kanske ska förtydliga att jag bara drog ut gaffeln till sin fulla slaglängd. Manitou utjämnar positiva och negativa kammaren när pumpen är inkopplad, så man ja råka trycka ihop den när pumpen är inkopplad.
roskai sa:Fint! blir intressant att se hur du tycker att cykeln förändras. Du kan ju gå helt crazy med offsetbussningar också. Men sadelrörsvinkeln lär bli helt fel iom dina modifikationer som du redan har.Tomcaten sa:Jofa-kliniken tog emot cykeln och trollade fram 2 cm extra slaglängd fram. Jag är begeistrad(stavfel?) över hans bedrifter för konan.
Hahaha premiumjofahjalm sa:Kanske ska förtydliga att jag bara drog ut gaffeln till sin fulla slaglängd. Manitou utjämnar positiva och negativa kammaren när pumpen är inkopplad, så man ja råka trycka ihop den när pumpen är inkopplad.
Äh du saknar minst en grad på gaffelvinkeln ?Fast jag kommer att utmana dig om hellas fetaste hoj nu(63,5) eller snart (63) och 19cm fram.
Kände att jag ville utmana polearna i skogarna med lite nya mods.
Kul att ni gillar det! Jag är lite kluven kring dekaler. Det ska stå pole på ramen likt originalet, tjejen är grafiker och har tagit hem lite varuprover. Vit, svart, ljusgrå eller mörkgrå vinyl?
Ja.Mäter man WB axel till axel?
Om det hänger på gaffelvinkeln så har jag en utmanare isf.....?Äh du saknar minst en grad på gaffelvinkeln ?
Snygg som satan, synd att coilen är vit bara.
Jag kan ju måla om den men det var vit som fanns om man skulle ha progressiv!Snygg som satan, synd att coilen är vit bara.