Höja styret
Hej, jag skulle vilja höja styret på min dotters cykel, men det har gått sådär. Vet inte om det är max höjd redan, eller om jag bara gjort fel. Det är en crescent med ett par år på nacken. Någon som kan hjälpa? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Näe lägg ner vaByt barn.
Jag tror du(ni) har en skev bild av hur man skall sitta på en cykel.Tack för input och svar! Anledningen till att jag vill höja är att dottern sitter helt framåtlutade på ett onormalt sätt, så det skulle behövas höjas. Det finns mkt kvar att höja på sadeln om man skulle vilja så kände så snedfördelat.
Den är på gränsen för liten.Hur stor är cykeln? 24" ? Hur lång är tjejen?
Jag tycker snarare det ser ut som att cykeln är på gränsen till för liten snarare än "växa in i". Men bilden kan luras
Cykeln är 24" och hon är ca 140cmHur stor är cykeln? 24" ? Hur lång är tjejen?
Jag tycker snarare det ser ut som att cykeln är på gränsen till för liten snarare än "växa in i". Men bilden kan luras
Flickan verkar vara ca 3 hjuldiametrar lång på bilden, grovt uppskattat. Om hon är 140cm ger det en hjuldiameter på ~47 cm eller 18 tum.Hade gissat på 20 på bilden. Känns som Monark 24'' som vi har är betydliget större.
Tyckte det men ser att det finns en Lone 24'' flickcykel som ska funka upp till 150cm.Flickan verkar vara ca 3 hjuldiametrar lång på bilden, grovt uppskattat. Om hon är 140cm ger det en hjuldiameter på ~47 cm eller 18 tum.
20 tum verkar mer sannolikt.