HOPE PRO 4 glapp i nav :(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cuprinol sa:Ett Hope-nav ska inte glappa upp på tre månader. Reklamation imho.
dhiflyer sa:Lite aggresivt cyklande har lett till en buckla på fälgen HOPE 35W. Något som kan göra att reklamation ej är möjligt?
Bra och träffsäker liknelse :-)AddeN sa:Men att byta ett par Hopehjul mot Crankbrothers är ju som att byta en BMW mot en Ford. Sånt man bara inte gör.
Reklamera, något vajsing är det.
Haft kassa lager i framnavet iaf, först rullade de inte alls efter att cykeln stått sen rullade de efter våld men lät som grus. Kändes inte likadant. Haft gott om styrlagerglapp att jämföra med.AX3L sa:Jag börjar allvarligt fundera på om mina styrlagerproblem egentligen är ett glapp I navet som fortplantar sig... Någon som haft samma erfarenhet möjligtvis?
AX3L sa:Jag börjar allvarligt fundera på om mina styrlagerproblem egentligen är ett glapp I navet som fortplantar sig... Någon som haft samma erfarenhet möjligtvis?
erik h sa:Min favvobyggare och rådgivare på justridingalong har sen en tid slutat med hope pga sämre driftssäkerhet/hållbarhet mot fukt och slitage. Sen verkade det vara lite kommersiella issues också. Men intressant.
Kanske stämmer det, av de tre par jag haft så har ju gamla Bulb varit mest fit&forget, underhållsmässigt. Men POE blir bättre och bättre...
Svårt att köpa nya SS-nav just nu efter den inputen tycker jag.
erik h sa:Min favvobyggare och rådgivare på justridingalong har sen en tid slutat med hope pga sämre driftssäkerhet/hållbarhet mot fukt och slitage. Sen verkade det vara lite kommersiella issues också. Men intressant.
Kanske stämmer det, av de tre par jag haft så har ju gamla Bulb varit mest fit&forget, underhållsmässigt. Men POE blir bättre och bättre...
Rattnalle sa:Haft kassa lager i framnavet iaf, först rullade de inte alls efter att cykeln stått sen rullade de efter våld men lät som grus. Kändes inte likadant. Haft gott om styrlagerglapp att jämföra med.AX3L sa:Jag börjar allvarligt fundera på om mina styrlagerproblem egentligen är ett glapp I navet som fortplantar sig... Någon som haft samma erfarenhet möjligtvis?
glitch sa:AX3L sa:Jag börjar allvarligt fundera på om mina styrlagerproblem egentligen är ett glapp I navet som fortplantar sig... Någon som haft samma erfarenhet möjligtvis?
Tror det är ditt nedre styrlager ändå.
Hadr samma på mitt cane crack på 5010an glapp trots att rsmen var bara 3 månader.
Kändes som det kom från hjulet / gaffeln / broms men det var nedre lagret.
Luthman Photography sa:erik h sa:Min favvobyggare och rådgivare på justridingalong har sen en tid slutat med hope pga sämre driftssäkerhet/hållbarhet mot fukt och slitage. Sen verkade det vara lite kommersiella issues också. Men intressant.
Har man favorithjulbyggare på samma sätt som man har favoritfrisörer eller barberare? Bör man frekventera dessa (byggarna) lika ofta som man besöker sin barberare/frisör?