Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar!Du använder hammare och don
Hej.. Nej, är tämligen säker på att FAG har ett spezialverkzeug för den där.... manicken. Ungefär som Campagnolos gamla Uformade, med en tapp i vardera änden.. mvh borano20Haknyckel är den korrekta metoden.
Eftersom gängan syns fint så kika åt vilket håll den går. Mvh
Hej.. Nej, är tämligen säker på att FAG har ett spezialverkzeug för den där.... manicken. Ungefär som Campagnolos gamla Uformade, med en tapp i vardera änden.. mvh borano20
Hej.. Just, inte FAG men Fauber. mvh borano20![]()
Fauber religion! En total guide!
Efter att ha gjort en liten guide om Fauber-vevlager blev jag tillfrågad hur jag fick itu veven i första hand. Naturligtvis är det i alla re...livetpaenvelosolex.blogspot.com
Hej.. Du ser nog låsmuttern. Vad skulle annars låsa fast dammskyddet? Har du tappat låsmuttern så måste den passera pedalen. Att din låsmutter har fyra urtag mot guidens två är bara bra. Med två urtag så kan du få ett helsike om du får låsläget precis bakom vevarmen där verktyget inte får plats. Med fyra så tar du ett nytt tag 90 grader åt sidan å drar till. mvh borano20Tack för alla tips och länk till guide.
När man kikar på guiden och jämför med min bild så känns det som att det är lagerkronan man ser. Kanske jag saknar stoppmutter längst ut av någon anledning därav glapp? Eller så ser det olika ut bara på olika årsmodeller. Får börja skruva och kika. Tack!
Kanon!Hej.. Du ser nog låsmuttern. Vad skulle annars låsa fast dammskyddet? Har du tappat låsmuttern så måste den passera pedalen. Att din låsmutter har fyra urtag mot guidens två är bara bra. Med två urtag så kan du få ett helsike om du får låsläget precis bakom vevarmen där verktyget inte får plats. Med fyra så tar du ett nytt tag 90 grader åt sidan å drar till. mvh borano20