IM
Aktiv medlem
Hur gammal är du?
Du har redan gjort två inlägg? Utan någon roman? Då har skeppet seglat; tåget gått; repet dragits. Tyvärr.Ja. Mitt andra inlägg nu. Skall jag skriva en roman?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har redan gjort två inlägg? Utan någon roman? Då har skeppet seglat; tåget gått; repet dragits. Tyvärr.Ja. Mitt andra inlägg nu. Skall jag skriva en roman?
Skriv en bok, bygg ett hus, uppfostra ett barn och bygg en cykel. Sen är du färdig och kan bara cykla och tjata på happy sen.Ja. Mitt andra inlägg nu. Skall jag skriva en roman?
Ojdå. Börja om typ då?Skriv en bok, bygg ett hus, uppfostra ett barn och bygg en cykel. Sen är du färdig och kan bara cykla och tjata på happy sen.
Japp. Börja om och skriv om det.Ojdå. Börja om typ då?
Jag är en halv dag yngre!En dag äldre än igår.
Men det varierar det här med klädbutikerna. Jag har klätt mig i vans, carharttbrallor och plain tshirts sedan början av nittiotalet (med undantag för stundvis karriärmässig tvång), och just nu är det vad alla kids springer runt i med. Jag är i fas i något år då och då.25 när jag cyklar
40 framför spegeln
45 på jobbet
89 i klädbutikerna på stan
Jag bryr mig inte med mina 59..... ?Gubbar runt 50 kanske är extra benägna att nojja över sin ålder (och därmed skriva i tråden) ?
/J
Det borde du absolut! Se till att tomten slår in den! Tänk bara på att du behöver nog matcha klockan med en ny cykel….,,Min Garmin är för gammal för att säga hur gammal jag är ?.
Måste köpa ny.
/J
Not at all. 690124.Verkar ju vara klar övervikt till gubbar runt de 50 i den här tråden iaf, men de grupper jag regelbundet cyklar med sträcker sig från tonåringar till 60+.