Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogsgubben sa:Precis som föregående talare varierar även min ålder. Jag föddes 1977.
Edit: Någon smet emellan. Borde alltså skrivit "förrföregående talare".
När jag registrerade mig trodde jag att jag skulle vara typ äldst på forumet. (Därav mitt användarnamn.) Men här känner man sig ju ung :-)
S.Englund sa:Uppnått en så pass hög ålder att jag har börjat tänka på att gå ner i arbetstid. För tjänstemän i statsförvaltningen finns ett erbjudande om att de sista fem åren fram till pension arbeta 50 procent och få 80 procent av lönen. Ansökan ska vara inne senast den 31 maj... Med lite planering och en förstående chef skulle jag kunna jobba bara varannan vecka. Ett erbjudande som det kanske är svårt att tacka nej till?
Skogling sa:Jag är 50 om mindre än ett år.
Bengt-re sa:Jag är född efter första månlandningen men innan den sista (senaste?).
Pfaff sa:Bengt-re sa:Jag är född efter första månlandningen men innan den sista (senaste?).
Den första såg jag lajv på tv. I direktsändning. Svart/vitt och definitivt tjock-tv. Hör kanske hemma i nostalgitråden?
Fast den var ju fejk. Eller nåt. Påstås det. Av vissa. Ibland.Pfaff sa:Bengt-re sa:Jag är född efter första månlandningen men innan den sista (senaste?).
Den första såg jag lajv på tv. I direktsändning. Svart/vitt och definitivt tjock-tv. Hör kanske hemma i nostalgitråden?
Rattnalle sa:Fast den var ju fejk. Eller nåt. Påstås det. Av vissa. Ibland.Pfaff sa:Bengt-re sa:Jag är född efter första månlandningen men innan den sista (senaste?).
Hasse#7 sa:Skogling sa:Jag är 50 om mindre än ett år.
Jag var yngre än 50 för ett år sen.
26er sa:Gammal nog att va helt ointresserad av 29".
Det skedde väl över natten så då är du inte gammal :-)cubeforce sa:Lika många år som införandet av högertrafik.
Hasse#7 sa:Skogling sa:Jag är 50 om mindre än ett år.
Jag var yngre än 50 för ett år sen.
dans sa:Jag tillhör den mest legendariska årgången av alla.