D
Deleted member 54554
Guest
Hur lansera nytt cykelmärke i Sverige?
Och detta borde ligga i elcykelforumet om det är en elcykel.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men EU är en av världens största marknader och är man baserade i EU borde man ha koll på marknaden inom EU. Exemplet bikester talar för detta då det inte handlar om bikester utan ägarbolaget, som minst sagt är stora inom EU och Europa(GBR). Vidare vill man vara aktiv på europeiska marknaden måste man följa europeiska standarder och regelverk så är en relevant marknad att analysera....Men men vad vet jag. Hoppas de lyckas för deras egen skull.Ur ett globalt perspektiv är Sverige en väldigt liten marknad, så jag gissar att krutet inte har lagts just i detta land.
För att vanligtvis så säljer man in en produkt till återförsäljarnätverket innan den finns för leverans till kund, en så kallad preorder.TS skriver ju att lansering sker till våren. Går alltså inte att beställa än. Hur kan du veta detta?
Rätt snygg moped ändå.en moped? :D
Så fort man börjar prata om elcyklar så verkar det bli så på detta forum. Som tur är så finns det en ignorera-funktion!Vilka tråkiga attityder här ovan mot någon som är öppen för att lyssna på er input. Är det så man ska va här på Happyride? Då blir jag gärna kortvarig medlem.
Har du inte rätt känslomässig värdegrund är risken stor att du blir kancellerad, så håll dig mitt i fållan!Så fort man börjar prata om elcyklar så verkar det bli så på detta forum. Som tur är så finns det en ignorera-funktion!
Ja faktiskt men gäller att ha rätt benlängd för att kunna trampa? Sadeln har en fast höjd? Men man kanske inte ska trampa ?Rätt snygg moped ändå.
Det kan jag och flera andra intyga dig om att det inte är, förutsatt att det är hojen vi tror det är så var teamet på Eurobike med ett antal produktionsexemplar och enligt länken var de även på EICMA i Milano för ett par månader sedan.Det här låter inte alls som en google translate, wish.com eller att det snart dyker upp en länk till en temporär e-handel lagom till jul. Suck..
Tunturi går väl snart ihop med csn efter att ha vart 2 separata bolag?Tunturi? Eller har de bara egna varumärken?
Coolt, får man ut studielånet i cyklar då?Tunturi går väl snart ihop med csn efter att ha vart 2 separata bolag?
Branding, distribution och aftersales är väl iofs halva grejen med att driva ett cykel/moped/tegelstens/vadsomhelstmärke utan specifikt eget patent. Googlar du vanliga mountainbikes så ser de flesta ju i stort sett likadana ut de med.Bildgooglar man kommer det ju upp hur många liknande som helst. Kanske inte är renodlad dropshipping men jag har svårt att se unikiteten här. Visa bilaga 670733
Förvisso. Tycker bara att den uppenbara marknadsföringen i tråden blev lite för uppenbarBranding, distribution och aftersales är väl iofs halva grejen med att driva ett cykel/moped/tegelstens/vadsomhelstmärke utan specifikt eget patent. Googlar du vanliga mountainbikes så ser de flesta ju i stort sett likadana ut de med.
Kommer inte ihåg alla turer men av vad jag vet så ägs numera Tunturi, säkert via andra bolag, till slut av KKR Group som är en amerikansk investmentfirma. Vet inte vad csn är för bolag.Tunturi går väl snart ihop med csn efter att ha vart 2 separata bolag?
Hahaha!incel-moppe
Jag vet inte hur insatt du är i (cykel)verkstäder, men det är ju tyvärr så det funkar nu. Man byter ut reservdelar (kasset, framlampa, kontrollbox till elcykeln) istället för att renovera kassetten, byta ut lysdioden till framlampan eller motståndet i kontrollboxen. Sen kan man tycka vad man vill om det, men det är så det funkar just nu. Oavsett om du kollar i cykel, bil eller trädgårdsmaskinsbranchen1. Går ej att ändra sadelhöjd?
2. Ingen passagerare?
3. Delar byta ut istället för lagas. Wtf!? Är det sunt tänk 2024?
4. Finns dubbdäck?
den ser ut som en sån där lifestylehoj de med kamadogrill äger, fast mer sportig.
5. Pris?
Tänker direkt på att det är en ungdomsvariant av en globe haul:)
Nu är jag tillbaka! Jag vet inte om det är ok att påstå att nån har ADHD dock, men som tur är bryr jag mig inte. Då är gråtemojin betydligt mer störande.Orka bry sig? Stick ut och cykla en runda och kom tillbaks när ADHD'n släppt![]()
Det var en respons på ditt inlägg där du kallade någon annan etard = retard = utvecklingsstörd, så kamma dig.Nu är jag tillbaka! Jag vet inte om det är ok att påstå att nån har ADHD dock, men som tur är bryr jag mig inte. Då är gråtemojin betydligt mer störande.
Testade ngt liknande för många år sedan, en Ruff Lil' Buddy som var en ännu mindre cykel. Mkt riktigt sätter man sig där man sitter bäst. Men ngn helt optimal sittposition blir det naturligtvis aldrig. Ruff-cykeln finns även utan el-assistans men den versionen tror jag fungerar mkt sämre till cykeltypen.Med limpsadel kanske inte höjden behöver justeras ? Med längre ben och kropp hamnar man bara längre bak ...
Eeh, och om du googlar på vanliga cyklar så ser väl de flesta rätt lika ut på bild också?Bildgooglar man kommer det ju upp hur många liknande som helst. Kanske inte är renodlad dropshipping men jag har svårt att se unikiteten här. Visa bilaga 670733
Tack för uppmaningen att kamma mig (och innan dess att sticka ut och cykla), jag uppskattar när någon som verkar mogen och har koll säger åt mig vad jag ska göra.Det var en respons på ditt inlägg där du kallade någon annan etard = retard = utvecklingsstörd, så kamma dig.
Låter ungefär som målgruppen för de skapelser som visats upp i tråden.Var tvungen att kolla upp ordet e-tard...
Visa bilaga 670826
Då är den alltså gjord för att åka på, inte cykla på :) tänker direkt på sån där elchopper.Med limpsadel kanske inte höjden behöver justeras ? Med längre ben och kropp hamnar man bara längre bak ...