Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du stör aldrig! Det är ett sant nöje att få cykla med dig! ?Hasse#7 sa:Hatten av för er två. Ni säger aldrig nej till en långtur. Kanske tappade ni lite form när jag störde er uppladdning inför PBP. Hursomhelst är det ju inte konstigt att det känns svårt/omöjligt att hänga med när man knappt cyklar alls i jämförelse. Men nu har jag inte ont i knät så nästa år är helt upp till mig att träna.
jonte987 sa:jomper sa:320 km loggade i Strava, är jag sämst? Skyller på två barn i blöjålder + ett äldre. Uppskattningsvis 200 mil till i samband med pendling och ett gäng till för vardagscykling hemma så max 250 mil.
Sprungit ungefär 40 mil också och är rätt säker på att jag väger mindre än jag gjort de senaste 15-20 åren så all is not bad.
Nej, jag ligger nog runt det samma. Också små barn
Fin förbättringspotential på den siffran för 2020 låter det som!Bjud sa:Runt 40 mil, sen mitten av oktober när jag köpte cykeln.
eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
Luktapåblommorna sa:eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
Ni som gruppcyklar, räknar ni ner era turer med en faktor på 0.7? Är ju lite missvisande att sitta och suga hjul, sparar ungefär 30%.
En mil är en mil i min bok. Ska man ha en korrektionsfaktor på att det går lättare om man ligger på rulle bör man ha alla möjliga andra korrektionsfaktorer med. Snart hinner man inte cykla för att man ska sitta och laborera med korrektionsfaktormodeller. Bättre att inse att sträckan man cyklat är ett av många möjliga mått på ens totala cykling under året och att detta mått inte är någon universell sanning kring hur mycket man tränat (eller vad man nu kan inbilla sig att det skulle vara). Fördelen med att mäta sträcka är att det är enkelt och intuitivt.Luktapåblommorna sa:eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
Ni som gruppcyklar, räknar ni ner era turer med en faktor på 0.7? Är ju lite missvisande att sitta och suga hjul, sparar ungefär 30%.
Luktapåblommorna sa:eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
izar sa:Luktapåblommorna sa:eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
Suga hjul på en riktigt snabb snabbgrupp kan vara nog så jobbigt, orkar man inte ta sin förning så brukar man åka ganska snabbt.
Luktapåblommorna sa:izar sa:Luktapåblommorna sa:eucalyptus sa:OnT: ni som zwiftar, räknar ni in de milen i vad ni presterat under året? Är ju lite missvisande kan man tycka.
Suga hjul på en riktigt snabb snabbgrupp kan vara nog så jobbigt, orkar man inte ta sin förning så brukar man åka ganska snabbt.
Har du kört med någon snabbgrupp på zwift? Är rätt tungt där också.
36 km till vore ju annars lite kaxigt, typHavoc 5 sa:9963km.
Funderar på att köra fyra mil till bara för att...
Men vädret är ju så kasst =(
Dubblering igen nästa år? ;-)Cre8or sa:10969 km fick jag ihop fram till den 24:e dec
GoranS sa:Dubblering igen nästa år? ;-)Cre8or sa:10969 km fick jag ihop fram till den 24:e dec