Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller så ljuger man, eller - troligare - det är vi skrytpellar som cyklat långt som skriver i tråden.TOST sa:Alla verkar ju cykla så grymt långt!
Själv var man nyss nöjd med att ha klarat 284,4 mil nu första året som cyklist (målet var att nå 200).
mhenry sa:Det finns ett Excel-ark :)
Jag tror du är något på spåren där.Lejon sa:Eller så ljuger man, eller - troligare - det är vi skrytpellar som cyklat långt som skriver i tråden.TOST sa:Alla verkar ju cykla så grymt långt!
Själv var man nyss nöjd med att ha klarat 284,4 mil nu första året som cyklist (målet var att nå 200).
emilh sa:mhenry sa:Det finns ett Excel-ark :)
Jösses Martin! Det funkar alltså att ha pendlingen som Private utan att det faller bort från totalen nu?
mhenry sa:emilh sa:mhenry sa:Det finns ett Excel-ark :)
Jösses Martin! Det funkar alltså att ha pendlingen som Private utan att det faller bort från totalen nu?
Du är väl inte så långt efter! Japp, det funkar, men privata aktiviteter ingår väl inte i challenges. Och andra användare får väl se ett lägre tal.
mhenry sa:emilh sa:mhenry sa:Det finns ett Excel-ark :)
Du är väl inte så långt efter! Japp, det funkar, men privata aktiviteter ingår väl inte i challenges. Och andra användare får väl se ett lägre tal.
NLC sa:mhenry sa:emilh sa:mhenry sa:Det finns ett Excel-ark :)
Jag har noterat att Stravas summering för årets distans ligger lite under siffran jag får om jag (fortfarande i Strava) lägger ihop varje veckas distans vilket även är den siffra jag får från Veloviewer ... så kanske har du redan passerat 2000 mil =)
mhenry sa:Hehe, ungefär som andra natten på en 100-milare. Förvirring. Din veloviewer-bild är något missvisande. Eller hallucinerar jag?
NLC sa:mhenry sa:Hehe, ungefär som andra natten på en 100-milare. Förvirring. Din veloviewer-bild är något missvisande. Eller hallucinerar jag?
Ja, den grafiken verkar släpa lite . Eller så hallucinerar vi båda :-P
Peth sa:Finns en funktion i Strava som räknar om totalsträckan. Kolla – ej i mobilversionen – på din profil efter refresh stats. Jag fick ihop 17 mil extra.
40 km på någon minut! Jag säger att Sverige kommer att ta hem tempoloppet på VM-2019! ;-)emilh sa:Peth sa:Finns en funktion i Strava som räknar om totalsträckan. Kolla – ej i mobilversionen – på din profil efter refresh stats. Jag fick ihop 17 mil extra.
Magiskt! Jag har plötsligt cyklat 40km längre än för någon minut sen!
Lejon sa:Eller så ljuger man, eller - troligare - det är vi skrytpellar som cyklat långt som skriver i tråden.TOST sa:Alla verkar ju cykla så grymt långt!
mtbkr sa:Är det bara jag som inte cyklar med gps?
kitzblitz sa:mtbkr sa:Är det bara jag som inte cyklar med gps?
Nä. Jag har den bara när jag cyklar ovana sträckor, typ de flesta breveter där man i tröttheten också kan behöva lite stöd. Inte på träningsrundor pendling osv.
Det är så härligt att vara lyckligt omedveten om hur långt man har cyklat :-)
GoranS sa:Lite undrande kring hur internetcyklingsmil bokförs. Frågan är om de blir fler än antalet riktiga cyklingsmil i år.
Nu tänkte jag mer internetcykling i form av att via internet följa andra som cyklar, typ TABR, RAAM, brevet-lopp, Ötzi, ...Adhocalias sa:GoranS sa:Lite undrande kring hur internetcyklingsmil bokförs. Frågan är om de blir fler än antalet riktiga cyklingsmil i år.
Min uppfattning är att plattkörning på Zwift går relativt snabbt = fler mil. Men precis som i verkligheten är det ju egentligen antalet timmar som är intressant ur träningssynpunkt, inte distansen. Sen är det förstås kul att räkna distansen ändå.
GoranS sa:Nu tänkte jag mer internetcykling i form av att via internet följa andra som cyklar, typ TABR, RAAM, brevet-lopp, Ötzi, ...Adhocalias sa:GoranS sa:Lite undrande kring hur internetcyklingsmil bokförs. Frågan är om de blir fler än antalet riktiga cyklingsmil i år.
Min uppfattning är att plattkörning på Zwift går relativt snabbt = fler mil. Men precis som i verkligheten är det ju egentligen antalet timmar som är intressant ur träningssynpunkt, inte distansen. Sen är det förstås kul att räkna distansen ändå.
GoranS sa:Nu tänkte jag mer internetcykling i form av att via internet följa andra som cyklar, typ TABR, RAAM, brevet-lopp, Ötzi, ...Adhocalias sa:GoranS sa:Lite undrande kring hur internetcyklingsmil bokförs. Frågan är om de blir fler än antalet riktiga cyklingsmil i år.
[Stereotyp]Typiskt kvinnligt.[/Stereotyp]mhenry sa:GoranS sa:Nu tänkte jag mer internetcykling i form av att via internet följa andra som cyklar, typ TABR, RAAM, brevet-lopp, Ötzi, ...Adhocalias sa:GoranS sa:Lite undrande kring hur internetcyklingsmil bokförs. Frågan är om de blir fler än antalet riktiga cyklingsmil i år.
Om man internetcyklar samtidigt som man cyklar då?
molleben sa:Jag synkar mina Zwift rundor med Strava och så hamnar dom tillsammans med mina uterundor... någon som hittat ett sätt att exkludera Zwift rundor från uterundor i Strava?