GoranS
Aktiv medlem
Hur många mil i år?
8773 hm på en tur är mer än respektabelt. Tycker dock att du kunde klämt dit 75 hm till ... ;-)NLC sa:Därtill är jag nödd och tvungen ;-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
8773 hm på en tur är mer än respektabelt. Tycker dock att du kunde klämt dit 75 hm till ... ;-)NLC sa:Därtill är jag nödd och tvungen ;-)
GoranS sa:Nästan 4500 hm på en runda är klart respektabelt får jag lov att säga.emilh sa:Även jag färdig för i år.
1678 mil på längden och 17,5 på höjden över 665 timmar landade det på.
Edit:
Veloviewer summerade lite annorlunda. Antagligen andra aktiviteter inräknade.
1888 sa:Om 4 timmar och 54 min ligger jag i delad ledning! ?
emilh sa:GoranS sa:Nästan 4500 hm på en runda är klart respektabelt får jag lov att säga.emilh sa:Även jag färdig för i år.
Edit:
Det ser ut att ha varit BRM400 från Vänersborg.
Ligger lite i lä bakom NLCs 1000 även i fråga om höjdmeter ser jag....
NLC sa:emilh sa:GoranS sa:Nästan 4500 hm på en runda är klart respektabelt får jag lov att säga.emilh sa:Även jag färdig för i år.
Edit:
Flest höjdmeter på en runda utöver långcyklingen var en 3770 hm på 192 (och en halv) km. Brände bra i benen =)
Pfaff sa:NLC sa:emilh sa:GoranS sa:Nästan 4500 hm på en runda är klart respektabelt får jag lov att säga.emilh sa:Även jag färdig för i år.
Edit:
Flest höjdmeter på en runda utöver långcyklingen var en 3770 hm på 192 (och en halv) km. Brände bra i benen =)
På Lundaslätten!?
Får i stort sett detsamma på årets längsta alprunda när jag ritar in den i ridewithgps. Jag har dock svårt att få ihop det till så många höjdmeter när jag försöker summera manuellt. Misstänker att den får in en del höjdmeter från interpolationsfel. Skulle tro att den dagstur jag hade med flest höjdmeter snarare landade på 3400-3500 hm.NLC sa:emilh sa:GoranS sa:Nästan 4500 hm på en runda är klart respektabelt får jag lov att säga.emilh sa:Även jag färdig för i år.
Edit:
Bengt-re sa:1888 sa:Om 4 timmar och 54 min ligger jag i delad ledning! ?
Då är vi två!
Jag är en slow starter så jag kommer garanterat att vara på efterkälken redan då. ;-)1888 sa:Bengt-re sa:1888 sa:Om 4 timmar och 54 min ligger jag i delad ledning! ?
Då är vi två!
misstänker fler ?
Nej, det får du inte. Jag skulle känna mig kränkt då jag bara lyckades med drygt en procent av det.Peth sa:Jag sprang 45 mil i år, men det får man väl inte skriva på det här jävla forumet!
GoranS sa:Nej, det får du inte. Jag skulle känna mig kränkt då jag bara lyckades med drygt en procent av det.Peth sa:Jag sprang 45 mil i år, men det får man väl inte skriva på det här jävla forumet!
NLC sa:Flest höjdmeter på en runda utöver långcyklingen var en 3770 hm på 192 (och en halv) km. Brände bra i benen =)
emilh sa:NLC sa:Flest höjdmeter på en runda utöver långcyklingen var en 3770 hm på 192 (och en halv) km. Brände bra i benen =)
Den här är överst bortsett från breveterna.
Ett par dagar senare funderades det lite på om det var en helt välplanerad öppning...
cerro sa:NLC: Vad platt du cyklat :)
NLC sa:cerro sa:NLC: Vad platt du cyklat :)
Ja man får leta efter gravitationsmotstånd runt Malmö och på Söderslätt. T.o.m så att jag förra året hade drygt 2000 hm mer än i år trots mer än 200 mil kortare totadistans.
Pfaff sa:NLC sa:cerro sa:NLC: Vad platt du cyklat :)
Ja man får leta efter gravitationsmotstånd runt Malmö och på Söderslätt. T.o.m så att jag förra året hade drygt 2000 hm mer än i år trots mer än 200 mil kortare totadistans.
Var det backigare på Söderslätt förra året??
emilh sa:1100 mil såhär långt.
Konsensus sa:Grymt med 1100 mil, ni som bränt av så många mil... hur motiverar ni er? Tävlingscykla, då fattar jag, men som motionär måste man vara jäkla motiverad. Själv betat av typ 170 mil, hinner knappt med det, men trivs med varje tramptag.
cerro sa:Konsensus sa:Grymt med 1100 mil, ni som bränt av så många mil... hur motiverar ni er? Tävlingscykla, då fattar jag, men som motionär måste man vara jäkla motiverad. Själv betat av typ 170 mil, hinner knappt med det, men trivs med varje tramptag.
Räcker med motivationen att det är roligt att cykla :D
Tusen mil på ett år är grymt imponerande.Idag nådde jag 1000mil för 2020.