Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:Är innerbenen rejält repiga eller är det bara en synvilla på bilden?
jofahjalm sa:Det ser ju ut som hela innerbenet är nedslitet vid packboxen? Packboxen ser inte ut som orginal. Om inte fotot luras så är det bara skrot kvar av gaffeln.
jofahjalm sa:Det ser ju ut som hela innerbenet är nedslitet vid packboxen? Packboxen ser inte ut som orginal. Om inte fotot luras så är det bara skrot kvar av gaffeln.
Börne sa:Jag gjorde precis själv en service på min gaffel. Men varför är dom packboxarna gråa när dom som satt original var svarta. Det är ju skitfult!!
marr sa:Börne sa:Jag gjorde precis själv en service på min gaffel. Men varför är dom packboxarna gråa när dom som satt original var svarta. Det är ju skitfult!!
Det är för att du inte köpte svarta....
Jo... så långt är jag med ;)marr sa:Börne sa:Jag gjorde precis själv en service på min gaffel. Men varför är dom packboxarna gråa när dom som satt original var svarta. Det är ju skitfult!!
Det är för att du inte köpte svarta....