Hur ser ni ut ?

Hur ser ni ut ?
einfinity skrev:
-------------------------------------------------------
> Ville
> hehe.. you get the point.
> Jag kan göra bort mig en hel massa utan att
> någon vet vem jag är. ehmm.. har iofs varit med
> på några happyrides kom jag på, så risken
> finns att någon har lyckats få syn på mig.
>
> Kul tråd detta :D

Haha. nu kör jag med en långskottare. men jag kasnke har sett dig. I sommras när jag var i götet med lite cykelfolk så cyklade det förbi typ tre mtb cyklister varav en var tjej tror jag. Jag sa "hej cyklister" eller något liknande och minst en av er tror jag svarade...var det du?!?!

Tror det var någonstans i närheten av delsjövägen...hehe,mina kartkunskaper i götet är helt klart begränsade..:)

Hur ser ni ut ?
Ville skrev:
> einfinity skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ville
> > hehe.. you get the point.
> > Jag kan göra bort mig en hel massa utan att
> > någon vet vem jag är. ehmm.. har iofs varit
> med
> > på några happyrides kom jag på, så risken
> > finns att någon har lyckats få syn på mig.
> >
> > Kul tråd detta :D
>
>
> Haha. nu kör jag med en långskottare. men jag
> kasnke har sett dig. I sommras när jag var i
> götet med lite cykelfolk så cyklade det förbi
> typ tre mtb cyklister varav en var tjej tror jag.
> Jag sa "hej cyklister" eller något liknande och
> minst en av er tror jag svarade...var det du?!?!
>
>
> Tror det var någonstans i närheten av
> delsjövägen...hehe,mina kartkunskaper i götet
> är helt klart begränsade..:)

hahaha.. inget jag kommer ihåg tyvärr. Fast jag brukar hälsa på folk jag möter i skogen :D

Hur ser ni ut ?
Hehe, detta var inte i skogen. och ni hade inte hällsat om inte jag ganska högt sa "HEJ CYKLISTER"

Jaja, det var vår ända chans att vi skulle ha ahft någon som helst möjlighet att setts tror jag. För någon annan mtb-tjej från götet har jag nog aldrig träffat....i hela mitt liv......hehe, låter ganska tragiskt.

Gör det inte.

Hur ser ni ut ?
Bild från efterfesten efter SSSM06
S6000213.JPG

Hur ser ni ut ?
Ville skrev:
> einfinity skrev:
> --------------------------------------------------
>>utan att
> > någon vet vem jag är.
>
> Haha. nu kör jag med en långskottare. men jag
> kasnke har sett dig. I sommras när jag var i
> götet med lite cykelfolk så cyklade det förbi
> typ tre mtb cyklister varav en var tjej tror jag.
> Jag sa "hej cyklister" eller något liknande och
> minst en av er tror jag svarade...var det du?!?!
>

Ville : Haha. De senaste två sidorna är fulla av inlägg från dig där du kallar tjejer för söta, frågar var dom bor och rent allmänt agerar stalker. Klockrent. Du skulle kanske prova sprejdejt så du inte skrämmer bort de få tjejer som faktiskt vågar hänga här..? Veckans desperat-pris, helt klart. ;)

Fast jag dömer dig inte, du kanske bara är trevlig och de du råkar vara trevlig mot råkar ha den gemensamma nämnaren att vara av motsatt kön..

Sådärja, blev ju nästan ett personangrepp av det där om man tolkar det fel. Hoppas du inte gör det utan ser det roliga i situationen. Kram.

Hur ser ni ut ?
Westman, HAHAHAHahaha....Ja så kanske det ser ut. men jag har väll inte frågat vart någon bor?....än ivf... tar telefonnumret först...hehehe

Nejdå. jag har mitt på det torra här hemma i sthlm. Så jag har nog bara haft änne en dag med lite lungt på jobbet=D

Men det e klart, jag tänkte ju att bobmalin och min cykel kunde dejta någon gång då de har så fina färger. babyblått och babyrosa måste ju matcha fullt ut?

Jag tyckte mer det verkade som alla blev skrämda när bruse kom in i bilden....tog en hel timme innan någon vågade posta igen=D

Hur ser ni ut ?
Överst:
En snetripp på FinishLine Green...

Nedan:
Efter censorrengöring.

Bilagor

• IMG_5773 ghost.jpg
    IMG_5773 ghost.jpg
    59.2 KB · Besök: 35
  • IMG_4661modsm.jpg
    IMG_4661modsm.jpg
    29.3 KB · Besök: 31
Hur ser ni ut ?
Tjena!

Jag är helt säker på att jag inte ville se den bilden på Johan A.. Helt jävla jättesäker..

Mattel: "Gummihandsken 2" då? Hur bra säljer den?

Hur ser jag ut då? Ja kanske så här:

DSC00174.JPG ht=544

(Efter en väldigt blöt kväll på Café Delirium tillsammans med Bigmollo, Skogling, Vito, E-Beth, Jomper, Maskros F m.m.)

Hur ser ni ut ?
Kalis-> Haha, ser ut som nån mer än jag har ställt upp som sminkoffer åt sminkstudenterna! Fast till mig sa hon innan jag kom dit att det skulle bli mer smakfull fest-smink typ, och det lät ju ok. När jag kom dit hade det plötsligt ändrats till drag och då blev det ju skitkul ju! Men jag har inte fått bilder =(

Hur ser ni ut ?
bigmollo skrev:
> Ian, du ser 30 år äldre ut på jobbet. =D Vilken
> pjäs var det?
> /J

Ibland känner mig 30 äldre på jobbet. Det var Manon Lescaut, 2 akt. Passar på, det går på Operan nu (vi behöver lönhojdning)

Snart kommer ännu bättre - rosa trikot och rosa ballet kjolan. Bilden kommer....

Men tills dessa
MariaStuardaact1.JPG ht=580

Jag visste att bilderna skulle kommer till nåt nytta :)

Hur ser ni ut ?
triple skrev:
> 30kr Biltema glasögon immar... Eller är det bara
> ren kåthet?

Tjena!

Med tanke på att du fått ett rejält sprut i ansiktet så tror jag på det senare.. :P

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp