Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luzen sa:Finns annars på Arlanda om du har nära dit.
Hoffa88 sa:XXL har en mjuk cykelväska för 399 kr. Någon som kikat på den och om det är totalt skräp eller kan fungera med extra skydd inuti?
Hk sa:Luzen sa:Finns annars på Arlanda om du har nära dit.
Ja, jag jobbar till och med på Arlanda.. hade dock ingen aning att man kunde hyra dom där?
En nackdel, åtminstone för oss med tummen mitt i handen som behöver en stund för att demontera ”älsklingen”, är att det kan bli en väldigt tidig morgon om det är ett tidigt flyg.Luzen sa:Hk sa:Luzen sa:Finns annars på Arlanda om du har nära dit.
Ja, jag jobbar till och med på Arlanda.. hade dock ingen aning att man kunde hyra dom där?
Där!:
https://www.tui.se/att-resa-med-oss/flyginformation/bagage/airshells/
Klickar man sig vidare till bokning dyker det upp en bild på en sån där typisk hårdskalsväska som säljs under diverse varumärken...marten_larsson sa:Om det är samma produkt som man förpackar barnvagnar i hade jag bara sett det som en nödlösning. En enduro kanske redan har sina törnar så om det skulle bli något märke till är kanske oväsentligt men annars hade jag kört med en dedikerad väska. Airshell är dessutom rätt tunga.
Luzen sa:Bitcoin är sååå 2018!
Miss Lycka 2.0 sa:Då ses vi i Soliga Södern, Hasse!