Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju också postat om att min dämpare hade noll loctite, men det är bara främre fästet som ska ha.glitch sa:Nån som öppnat gaffeln än och kollat spacers?
Fick hem mina till dämparen idag och det sitter INTE 0.2cu spacern i enligt Ibis tabell utan det satt en 0.4 cu i. Bombade i en 0.86 så får vi se. Dämparens bultar hade noll loctite på sig för övrigt.
Stervelo sa:Jag har ju också postat om att min dämpare hade noll loctite, men det är bara främre fästet som ska ha.glitch sa:Nån som öppnat gaffeln än och kollat spacers?
Fick hem mina till dämparen idag och det sitter INTE 0.2cu spacern i enligt Ibis tabell utan det satt en 0.4 cu i. Bombade i en 0.86 så får vi se. Dämparens bultar hade noll loctite på sig för övrigt.
Gaffel, ska enligt fox, ha en volumespacer i, vid 160 slaglängd. Fler vid kortare, färre vid längre.
alidhojd sa:Fick min leveransdatum uppdaterat igår, 12 dec... bara att vänta då alltså(nx oliv xl). Någon annan som väntar?
Bobloblaw sa:alidhojd sa:Fick min leveransdatum uppdaterat igår, 12 dec... bara att vänta då alltså(nx oliv xl). Någon annan som väntar?
Ja, senaste uppdatering var v 42 för min del. Lurar på att köpa en Orbea Rallon istället men man får säkert vänta på den med.
Swoop sa:Rallon XL har jag sett på rea på dd cycles.
https://www.facebook.com/265611616844784/posts/2125349150871012/
Ba köp. Annars ca 5 mån lev tid.
Bobloblaw sa:Kände lite på en Rallon förra veckan hos LBS. L var något liten men den kändes ändå grymt fin. De säger sig kunna få hem den som inte kostar mer än min bil från 8 okt.
jofahjalm sa:Bobloblaw sa:Kände lite på en Rallon förra veckan hos LBS. L var något liten men den kändes ändå grymt fin. De säger sig kunna få hem den som inte kostar mer än min bil från 8 okt.
Har dom inte någon dyrare modell att erbjuda? Rätt ska vara rätt!
Ja, egentligen till framgaffel, för Ripmon blir det bättre ju längre framdel den har, den sitter med bakdelen nedåt.glitch sa:Snyggt! Är det typ en marsh guard? Inget som tar emot vid bottning?
MickeMud sa:Den där grusfällan eller stenkrossen kan man i princip eliminera med ett vanligt mudguard. Har kört liknande på tre senaste hojarna med gott resultat för att skydda länkagets lagringar och i viss mån vevlager och drivlina.
larsaw sa:MickeMud sa:Den där grusfällan eller stenkrossen kan man i princip eliminera med ett vanligt mudguard. Har kört liknande på tre senaste hojarna med gott resultat för att skydda länkagets lagringar och i viss mån vevlager och drivlina.
Precis som kungen kör ju ;)
http://hub.chainreactioncycles.com/latest-news/mtb/bike-check-sam-hills-2018-nukeproof-mega/
glitch sa:Jaha så kom däcken...fick fel bakdäck :(
Magic mary 2.35 835 g Dhf 2.5 wt som åkte av 1095 g
En bra början på bantningen.
Makten sa:glitch sa:Jaha så kom däcken...fick fel bakdäck :(
Är det angivna vikter eller har du vägt dem själv? Brukar stämma "sådär" med Schwalbe. :-P
SalkinL sa:Snakebite i däcket. Ingen slang.
SalkinL sa:I kanten av slitbanan ungefär i linje med mitten av sidodobbarna plus ett mot fälgkanten. Hänt 2ggr nu.
glitch sa:SalkinL sa:I kanten av slitbanan ungefär i linje med mitten av sidodobbarna plus ett mot fälgkanten. Hänt 2ggr nu.
Har fått exakt så på ett Nobby Nic 2.8 Pacestar. Fett störigt och nu tätar inte guckan längre, eller det tätar men går upp igen. Hade hoppats på att addix var lite tåligare i den aspekten.
Apex är bara namnet på gummiblandningen. Konstruktionen av casingen är vad jag vet densamma.glitch sa:SalkinL sa:I kanten av slitbanan ungefär i linje med mitten av sidodobbarna plus ett mot fälgkanten. Hänt 2ggr nu.
Har fått exakt så på ett Nobby Nic 2.8 Pacestar. Fett störigt och nu tätar inte guckan längre, eller det tätar men går upp igen. Hade hoppats på att addix var lite tåligare i den aspekten.
+1jofahjalm sa:Apex är väl en sorts caseing? Addix är samlingnamnet för nya gummiblandningrna.
Tror crossmax bara råkade skriva fel.jofahjalm sa:Apex är väl en sorts caseing? Addix är samlingnamnet för nya gummiblandningrna.
Det är sant. För att skifta fokus från detta postar jag istället ett par on-topic-bilder signerade Makten.jofahjalm sa:Äsch, det som räknas är att du hade fel.
glitch sa:Tror crossmax bara råkade skriva fel.jofahjalm sa:Apex är väl en sorts caseing? Addix är samlingnamnet för nya gummiblandningrna.
Apex är ju förstärkt utöver snakeskin typ på sladdriga plusdäck.