Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Herrarnas tempo pågår väl nu?
Konkret sa:Starkt av Emilia. Man skall inte skämta bort Sara på 4e platsen heller . Ung lovande cyklist.
Är Larsson tid förbi?
hm sa:Konkret sa:Starkt av Emilia. Man skall inte skämta bort Sara på 4e platsen heller . Ung lovande cyklist.
Är Larsson tid förbi?
Larsson laddar för maraton VM i helgen
torch sa:Fjärdebrunn sa:Herrarnas tempo pågår väl nu?
Stämmer bra! 7-8 åkare kvar att sticka iväg. Gurra sist ut 11.59. Lite udda banupplägg då det visst är första gången det varvas en gång vid målområdet, och därför är fältet uppdelat i två heat.
/Läktarn
Konkret sa:Starkt av Emilia. Man skall inte skämta bort Sara på 4e platsen heller . Ung lovande cyklist.
Är Larsson tid förbi?
Konkret sa:hm sa:Konkret sa:Starkt av Emilia. Man skall inte skämta bort Sara på 4e platsen heller . Ung lovande cyklist.
Är Larsson tid förbi?
Larsson laddar för maraton VM i helgen
Maraton? Löpning? Rune Larsson?
jonas-ni sa:Linjeloppen i helgen kommer att passera såväl Shell Rocklunda som CircleK Hammarbyrampen. Inte riktigt Muur van Geraardsbergen men inom vissa cykelkretsar välkända och legendariska platser.
dardos sa:Någon som hittat någon live-sändning nånstans? Damerna körde väl igång typ nyss.
J2W sa:dardos sa:Någon som hittat någon live-sändning nånstans? Damerna körde väl igång typ nyss.
Finns ingen tyvärr. Uppdatering + rörliga bilder från en kameran vid målet/varvningen finns här: https://www.facebook.com/cykelsm2016
Kupa sa:Nån som orkar förklara tävlingsformatet för en okunnig typ som mig? Det är mängder med DNF i listan, jag läste i samband med seniordamernas lopp igår att vissa blivit avplockade. Blir det så om de varvas av täten eller vad gäller?
Jenny W sa:Söker och söker. Finns det verkligen ingenstans man kan få se loppen, eller åtminstone ett sammandrag av loppen, som var i helgen. Inte ens i efterhand? Det enda jag hittar är korta filmsnuttar på målgång och prisutdelning på fb. Eurosport har sänt "National championship" från Frankirike, Nederland, Slovakien och Belgien...
baggy sa:Från min gopro:
Tack! Kul att se. Lite halt på gatstenen igår såg det ut som.
bllx sa:Kupa sa:Nån som orkar förklara tävlingsformatet för en okunnig typ som mig? Det är mängder med DNF i listan, jag läste i samband med seniordamernas lopp igår att vissa blivit avplockade. Blir det så om de varvas av täten eller vad gäller?
Normalt blir man avplockad när man blivit varnad. Nu ville de inte stoppa upp trafiken i Västerås i onödan, så cyklister som kommit alltför långt efter klungan blev också avplockade. Så var det sagt i alla fall.
Jenny W sa:Får man fresta lyckan genom att fråga om du filmade damloppet oxå?
baggy sa:Jenny W sa:Får man fresta lyckan genom att fråga om du filmade damloppet oxå?
Jodå, om du ger mig en stund kan jag klippa ihop nått snabbt.
zirxo sa:bllx sa:Kupa sa:Nån som orkar förklara tävlingsformatet för en okunnig typ som mig? Det är mängder med DNF i listan, jag läste i samband med seniordamernas lopp igår att vissa blivit avplockade. Blir det så om de varvas av täten eller vad gäller?
Normalt blir man avplockad när man blivit varnad. Nu ville de inte stoppa upp trafiken i Västerås i onödan, så cyklister som kommit alltför långt efter klungan blev också avplockade. Så var det sagt i alla fall.
De flesta av oss som blev avhängda valde självmant att stiga av igår. Inte jättelockande att ligga ensam efter klungan i spöregn.