Intressekommitten antecknar tråden

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har ätit mig proppmätt på smågodis. Tror
> jag kommer spy snart. Återkommer i tråden i så
> fall.

+1
Fast först åt jag en kebab, sedan en massa godis.

Leo skrev:
> Ännu bättre... :-D
> > &

Min 1,5 åriga son gillar också Pingu, tyvärr väldigt mycket och alltför ofta tut-tuuut :-/ T

Tröttnade på kylan och tog familjen till Bergianska trädgården. Jag & frun fikade och barnen smög omkring i regnskogen och lekte Indiana Jones.

Travade runt 13km/108minuter på soligt Djurgården idag, och spotade så många "kändisar" att jag tappade räkningen.

I går åt jag en hel påse flamin´ hot cheez crunhers. Jag brukar ruttna efter 70% men nu åt jag hela vägen. Sköljde ner skiten med en 3,5a och sen vatten.

Vi flyttar in i vårt nya hus inom mars. Jag har bestämt att jag aldrig mera ska bygga hus. En massa jävla jobb.

måste tillägga att vi verkligen byggt själva och inte "byggt" som vissa kallar det när de köper nyckel i hand.

Får väl erkänna att jag spelat teater med Di Leva när jag var femton år gammal, detta i Gävle stadsteaters uppsättning av Amledo. Di Leva spelade fantastiskt, vilket inte är så konstigt eftersom han spelar teater mest hela tiden... När man träffade honom bakom scenen var han ofta en rätt vanlig snubbe. Visste var han lite annorlunda men absolut inte så urfreakad som man ofta ser honom på TV.

Länk till info http://www.gavlefolkteater.se/showPage.aspx?id=220

Bang skrev:
> Jag steker torskrygg :/

Det där kan man tolka lite som man vill, va?

...sorry, Bang: andra gången på två minuter som jag kommenterar dina inlägg...:) Men den där var inbjudande för att låta bli. :)

Hjälpte morsan med lite datorsupport via telefon, och vart tvungen och starta outlook express på min dator för att se vad alla menyval hette.

Sitter på lounchen på Arlanda omgiven av smålänningar, 14 st, som pratar oavbrutet....Ska det vara så här, kan inte nån göra något??

AxelSthlm skrev:
> Sitter på lounchen på Arlanda omgiven av
> smålänningar, 14 st, som pratar oavbrutet....Ska
> det vara så här, kan inte nån göra något??

Ställ dig upp och skrik: "Ja tyar inte mer!"...

roc_20100219_big.gif

http://www.pastan.nu/sharedmedia/pastan/blog/43/63/89/201/20100216/roc_20100219_big.gif

Jag är Klasse :(

Tillbaka
Topp