Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Kupa skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag har hawaiiskjorta på mig.
>
>
> Respekt!
då fick jag se en gubbe ful som få
och han hade hawaii skjorta på
då gick jag fram till honom och sa
vart kan jag köpa en skjorta likadan
säg mig säg mig vart ska jag gå
jag vill också ha hawaii skjorta
Schysst präst, han såg ut att två sina händer, och vad var det för tjejer i Sverigedräkter i knät på skumpamännen...?
En riktigt härlig tillställning, man kunde underhållning på 70-talet!
Laddade ner iTunes 9.2 samt 4.0 software :) sedan en reset av telefonen för att sedan återställa den igen när 4.0 var installerat. Mulligt med alla nya fiktionen typ mappar för alla Apps.
Som sagt, riktigt trevligt med denna lilla uppdatering. Å andra sidan var det ju en 4.0 å inte ytterligare en 3. någonting mjukvara.
Jag vet inte om man har kunnat zooma tidigare med kameran eller videokameran. Nu kan man det i alla fall, plus mycket annat. Internet känns snabbare också, men det kanske bara är Hypen?
Den dyker inte upp i Programuppdatering på min Mac. Jag kan logga in på developersidorna hos Apple men jag har inte betalat nåt så jag får bara "You must be enrolled in the iPhone Developer Standard or Enterprise Program to access the development resources for iPhone SDK beta." när jag klickar på 4.0 beta.. Surt. Jag vill ju ha skiten nu.
How you do it, ladda ner 9.2 å installerat som vanligt.
Ladda ner 4.0
Gör en backup på din telefon genom att högerklicka på telefonen i iTunes.
Klicka på Reset samtidigt som du håller nere ALT. Välj 4.0 programvaran. inom 10 minuter har du 4.0
när telefonen är klar imoporterar du alla filer tillbaka igen till telefonen. Har du ringsignaler mm från tredjepart kommer du att få synca igen i mitt fall iToner.
Passerade nyss Dalarö på väg mot Märsgarn med bogserbåten för att hämta upp den ponton prinsessan Victoria kommer att kliva av Wasaordern vid slottet från på lördag efter vigseln... :-) T
Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Passerade nyss Dalarö på väg mot Märsgarn med
> bogserbåten för att hämta upp den ponton
> prinsessan Victoria kommer att kliva av Wasaordern
> vid slottet från på lördag efter vigseln... :-)
> T
Lite silikonsmörjmedel borde inte skada att ha på den ;).
Hur är isläget?
Edit: Vill oxö sitta på en båt o kolla in det vackra vädret i skärgården istället för i ett kontorsrum i city...