Jag gillar nya Happy

Jag gillar nya Happy
Trist som f-n. PippiW:s trådar har ju ibland varit så överbra att jag länkat dem till bekanta som uppskattat dem trots att de inte är cykelintresserade.

Jag gillar nya Happy
Pefan sa:
Trist bara att man "stulit" våran facebookgrupps namn! ;-)
Happyride Östersund.

Med risk för att regna på din parad, du har ju drivit samma tes i andra trådar, men Happyride har varit ett vedertaget begrepp här sedan 2003. Då var Facebook fortfarande en blinkning i Zuckerbergs ögonvrå. Det är lite som att anklaga DuPont för att ha stulit varumärket Nylon.

Jag gillar nya Happy
Kung_Gustaf sa:
Fast det han skrev var väl inte så farligt, eller? Var inte helt lätt att få ihop historien med hjälp av citeringarna.

Det PippiW skrev var kanske inte så farligt, men han reagerade så att säga väldigt starkt på det hela, och bestämde sig för att lämna.... :(

Jag gillar nya Happy
jomper sa:
Carl A sa:
Får moderatorena olikn. ha flera nick?

Nej, ingen får ha dubbla konton. Enda undantaget vi medgett är när en förening, ett företag etc har ett officiellt konto.

Men hur är det med flera personligheter på ett och samma konto? Som Kung Gustaf med vänner. Eller är det mer ett problem för vården?

Gillar förresten också nya Happy. Dra ner radlängden bara så är livet fulländat. Och kanske fixa vädret.

Jag gillar nya Happy
Fick fram den bruna varianten på fånen, men hur får man brunt även på datamaskinen ?
För de e mycket behagligare med brunt för ögena.

Jag gillar nya Happy
Noterar att det skett många små finjusteringerar i gränssnittet sedan den stora releasen. Snyggt jobbat med det.
Top of mind bra saker jag noterat:
Rubrikerna syns nu i trådarna
Svara-knappar har blivit diskretare och mindre.
Nyflaggans nedtonade utseende är mycket bättre.

Då kan vi andra fortsätta att tramsa runt och ibland skriva vettiga saker.
Bra jobbat i teamet bakom!

Jag gillar nya Happy
Gillar också nya Happy! Namnbytet tycker jag bara är en logisk utveckling av det hela. Utseendet vänjer man sig snabbt vid. Ut med det gamla och in med det nya!

Jag gillar nya Happy
Jag gillar't. Det enda jag reagerar negativt på är hur mail från bevakade trådar ser ut i mobilen. Väldigt svårt att skilja på citat och svar. Men det är kanske snarare en fråga för G-mail och iPhone? Tyckte det var tydligare förr, men minns inte längre vari skillnaden faktiskt låg.

Tillbaka
Topp