Jenny Rissveds
Jo då, en lång & trevlig intervju på max där hon betättade om allt spännande i loppet.Ingen Intervju med Jenny efter loppet på Max/Eurosport 2, var ju lite märkligt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo då, en lång & trevlig intervju på max där hon betättade om allt spännande i loppet.Ingen Intervju med Jenny efter loppet på Max/Eurosport 2, var ju lite märkligt.
Det är en tydligen en regel som bara gäller på OS, vanliga världscupen är det ingen sådan regel men Jenny sa i intervjun på max att det är en oskriven regel bland dom tävlande att man attackerar inte i feed zone.Vad är det som gör den kass?
Rätt bra syfte tänker jag.
Jo, men rimligt ändå att man bara får gå in i teknisk zon när man behöver nåt där. I de fall det är en avgränsad zon dvs.Det är en tydligen en regel som bara gäller på OS, vanliga världscupen är det ingen sådan regel men Jenny sa i intervjun på max att det är en oskriven regel bland dom tävlande att man attackerar inte i feed zone.
Varför cyklade de den vägen? Var den snabbare? Hårdare underlag? Nån som förstått?Jo, men rimligt ändå att man bara får gå in i teknisk zon när man behöver nåt där. I de fall det är en avgränsad zon dvs.
Så att regeln är kass vet jag inte om jag håller med om.
24 minuter.Oj, vann dansken också. Det är inte värre än att de kan trycka dit den lite så där.
Vågar man fråga vad det skiljer i tid inom familjen?
Nej, vinst i Cykelvasan. Vasaloppet går på skidor första söndagen i mars.För tio år sen när jag startade tråden så skrev jag att hon är så duktig att hon förtjänar en egen tråd. Fantastiskt att det fortfarande är så. Vinst i Vasaloppet ?
![]()
Jenny Rissveds överlägsen i Cykelvasan
Nyligen hemkommen från OS i Paris. Då vann Jenny Rissveds Cykelvasan 2024 – tillsammans med pojkvännen Simon Andreassen. – Det var jätteroligt, säger hon i SVT.www.aftonbladet.se
Discovery + eller MAX.Någon som vet om det går att se Jenny på fredag i shorttrack VM?
Har tillgång till discuvery och svt play men hittar bara att svt sänder på söndag? Någon som vet vart fredagens tävlingar finns att se?
Verkar tyvärr inte så.Discovery + eller MAX.
Hur går det med UCI? Om du lyckas kommer jag nominera dig till bragdguldet.Hittade inga kontaktuppgifter på Eurosport men UCI är kontaktade. Jag griper efter halmstrån men då har jag gjort nåt
Edit: Skickat ett meddelande till Eurosport också.
Ingen återkoppling än såklart.Hur går det med UCI? Om du lyckas kommer jag nominera dig till bragdguldet.
Kul! Då är det någon som läser mailen i alla fall. Slå henne en signal på WhatsAppIngen återkoppling än såklart.
Förutom en allmän e-post på UCI så fick nån på media-avdelningen en kopia. Kul autosvar.
Visa bilaga 722727
UCI är ju en genomkorrupt organisation. Om du tex ska diskutera mutbelopp eller annat skulle i alla fall jag inte göra det över något annat än något som just SignalSignal!? Wow.
Dags för ett gruppköp igen med andra ord då?UCI är ju en genomkorrupt organisation. Om du tex ska diskutera mutbelopp eller annat skulle i alla fall jag inte göra det över något annat än något som just Signal
Vilken underrättelseorganisation ligger bakom Signal?UCI är ju en genomkorrupt organisation. Om du tex ska diskutera mutbelopp eller annat skulle i alla fall jag inte göra det över något annat än något som just Signal
Open Source och utvecklas av pålitliga kryptoexperter. Den enda kommunikationsappen du kan lita på.Vilken underrättelseorganisation ligger bakom Signal?
Ja, hon som är ordf i Signal Foundation lämnade väl Google eftersom hon inte gillade hur Google glatt delar info och underlättar för stater att övervaka sina medborgare.Open Source och utvecklas av pålitliga kryptoexperter. Den enda kommunikationsappen du kan lita på.
Däremot är det väl halvjobbigt att använda en kommunikationsapp som inga andra gör som man känner. ? Det är ju inte säkert att halva släkten, barn, föräldrar och ens bekanta är lika nojiga menar jag. I och för sig kan man få väldigt givande samtal med sig själv.Open Source och utvecklas av pålitliga kryptoexperter. Den enda kommunikationsappen du kan lita på.
Först tog de julplanerarna men jag sa inget för jag planerar inte julen,Skulle jag ha en knäppgök i släkten som ville byta nuvarande Messenger/WhatsApp-grupper för delning av semesterbilder och julplanering mot ett krypterat alternativ skulle jag… sucka. Tror jag.
Men för att gå tillbaka till ämnet. Var kan man se kvällens tävling?
(nej, jag tänker inte köpa ett abonnemang för en kort tävling)
Det gick ju tydligen bra att börja använda alla möjliga jävla kommunikationsappar och sociala medier, så varför skulle det vara problem med en till?Däremot är det väl halvjobbigt att använda en kommunikationsapp som inga andra gör som man känner. ? Det är ju inte säkert att halva släkten, barn, föräldrar och ens bekanta är lika nojiga menar jag. I och för sig kan man få väldigt givande samtal med sig själv.![]()
Men nån knäppgök måste ju ha börjat med Messenger/WhatsApp och fått resten med sig, så varför skulle det vara problem att lura med sig fårskocken en gång till?Skulle jag ha en knäppgök i släkten som ville byta nuvarande Messenger/WhatsApp-grupper för delning av semesterbilder och julplanering mot ett krypterat alternativ skulle jag… sucka. Tror jag.
Max sportpaket hjälper inte.Om man inte vill betala för MAX sportpaket så verkar det vara UCIs Youtube med VPN eller Tiz-cycling som gäller.
Om Elon eller nån kines har lust att kolla mina semesterbilder så får de göra det. Jag ”rasar” inte över det, blir snarare lite smickrad.Först tog de julplanerarna men jag sa inget för jag planerar inte julen,
Sen kom de för semesterbildsdelarna men jag gjorde inget för jag delar inte mina semesterbilder,
Sen kom de för mig....
Att ha en kommunikationsapp är en jättebra grej tycker jag. Att ha två är lite mycket, ärligt talat. Varför skulle jag vilja ha tre?Men nån knäppgök måste ju ha börjat med Messenger/WhatsApp och fått resten med sig, så varför skulle det vara problem att lura med sig fårskocken en gång till?
Tv2 Sport Danmark och tv2 I Norge visar det i alla Fall.Max sportpaket hjälper inte.
Det är UCIs Youtube med VPN eller Tiz-cycling fulström som gäller, båda med renaste samvete kan tilläggas då vi borde ha tillgång till UCIs youtube.
Världscup och VM är olika rättigheter. Det är SVT som har rättigheterna till VM.Får man inte se UCI Shorttrack på Discovery+ längre?!
Varför?
Jag tolkar listorna som att det skulle vara tillgängligt i Sverige?Tyvärr säger listorna på https://www.uci.org/watch-uci-events/74lrepukG4z4gIeSaQxANg nu att Sverige kommer geoblockas på Youtube. Troligen för att de har informationen att sändningarna på fredag och lördag går Pan European på Eurosport 2 och Sverige räknas upp som ett av länderna som det är tillgängligt i. Vill man lösa det får man nog maila Eurosport så de informerar UCI med korrekt info.
Japp, men det beror nog på att Eurosport felaktigt har slängt in Sverige i listan de skulle sända för. Vilket gör att UCI geoblockar. Samma visa varje VM vad det verkar...Jag tolkar listorna som att det skulle vara tillgängligt i Sverige?
Listorna är fel. Disocery har inga vm-rättigheter. Så egentligen borde det ha visats på UCI youtube iom att SVT inte sänder, men de verkar ha blandat ihop vem som faktiskt har rättigheterna.Jag tolkar listorna som att det skulle vara tillgängligt i Sverige?