Jenny Rissveds

Spacekitty

Aktiv medlem
Inte tillåtet med bockstyre i MTB-tävlingar. Sen måste dom ha samma cykel på XCO på söndagen, den banan är nog lite stökigare.

skier

Aktiv medlem
RockyM sa:
MVDP som är Världsmästare i Cyclo-Cross körde heldämpat o vann?
Har nog väldigt lite att göra med hans meriter i cx, snarare att Avancini gjorde missen att låta mvdp komma in på upploppet först. Sen var det slut på det roliga... cykelvalet beror nog till 99% på xco-banan.

Kul att se Sebastian Fini längst fram en stund även om det inte höll i längden.

JesperA

Medlem
Eller strategi från Riss, hon var nyss väldigt långsam på planmark så kanske sparade energin till just uppförsbacken för att inte blåsa ur sig

WSMC

Medlem
Jösses vilken fart på Neff nu. Jenny ser tyvärr ut att få betala lite för sin blixtrande start.
Hur som helst ruggigt starkt!

GoranS

Aktiv medlem
Borde kunna bli en rätt bra placering om hon orkar hålla i de sista varven. Måste ju vara bra om hon kan komma upp sig lite inför kommande lopp så hon slipper tokstarta.

WSMC

Medlem
GoranS sa:
Borde kunna bli en rätt bra placering om hon orkar hålla i de sista varven. Måste ju vara bra om hon kan komma upp sig lite inför kommande lopp så hon slipper tokstarta.
Håller helt med. Viktigt med bra poäng så att hon även får starta i sprintloppen för att därigenom köra till sig en bra placering i huvudloppet.

WSMC

Medlem
marr sa:
WSMC sa:
marr sa:
JesperA sa:
Frei som är efter Riss, ser jag i syne eller har hon en cykel 2 storlekar för stort? Såg enorm ut för henne
Sixten som fick bestämma storlek.
Att vissa bara orkar......
What? Han är ju stolt. Alla kör ju alltid på för små cyklar i wc. Äntligen har någon gjort rätt.
Tror du förstår att det inte var det jag menade.

GoranS

Aktiv medlem
Kunde de inte ha en textremsa med varvtiderna rullande för de lite längre bak i loppet? Jag förstår att de vill visa de i täten men en textremsa tar inte så mycket bildyta.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer