Jenny Rissveds
Rissveds prestation tas även upp i "Four Things We Learned..." på https://www.pinkbike.com/news/4-things-we-learned-at-vallnord-world-cup-xc-2019.html Heja dig Jenny!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Inte tillåtet med bockstyre i MTB-tävlingar. Sen måste dom ha samma cykel på XCO på söndagen, den banan är nog lite stökigare.
RockyM sa:MVDP som är Världsmästare i Cyclo-Cross körde heldämpat o vann?
Gotland_pina sa:Kollade på XC Sprint racet idag. Varför körde de inte med cykelcrossar? Ej tillåtet?
Troligen, tveksamt att hon tränat upp sig såpass på bara några få tävlingar att kunna hålla 2:a plats ända till målGoranS sa:Är det risk att hon öppnat för aggressivt?
GoranS sa:Är det risk att hon öppnat för aggressivt?
Håller helt med. Viktigt med bra poäng så att hon även får starta i sprintloppen för att därigenom köra till sig en bra placering i huvudloppet.GoranS sa:Borde kunna bli en rätt bra placering om hon orkar hålla i de sista varven. Måste ju vara bra om hon kan komma upp sig lite inför kommande lopp så hon slipper tokstarta.
JesperA sa:Frei som är efter Riss, ser jag i syne eller har hon en cykel 2 storlekar för stort? Såg enorm ut för henne
Att vissa bara orkar......marr sa:JesperA sa:Frei som är efter Riss, ser jag i syne eller har hon en cykel 2 storlekar för stort? Såg enorm ut för henne
Sixten som fick bestämma storlek.
WSMC sa:Att vissa bara orkar......marr sa:JesperA sa:Frei som är efter Riss, ser jag i syne eller har hon en cykel 2 storlekar för stort? Såg enorm ut för henne
Tror du förstår att det inte var det jag menade.marr sa:WSMC sa:Att vissa bara orkar......marr sa:JesperA sa:Frei som är efter Riss, ser jag i syne eller har hon en cykel 2 storlekar för stort? Såg enorm ut för henne
What? Han är ju stolt. Alla kör ju alltid på för små cyklar i wc. Äntligen har någon gjort rätt.