Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
singletrack sa:Kanske dumt och sitta här och spekulera men jag gissar att det är mormor/morfar eller farmor/farfar...
f. 1927ForesterGuy sa:
Miss Lycka sa:Vi ska alla dö. Det är bara att gilla läget.
Miss Lycka sa:Tja, det är rätt många av både släktingar och vänner som har lämnat in. Det är en del av livet.
Konkret sa:Miss Lycka sa:Tja, det är rätt många av både släktingar och vänner som har lämnat in. Det är en del av livet.
Alla reagerar olika men att stå och rycka på axlarna, gilla läget och säga "så kan det gå" tyder inte på att man bryr sig speciellt mycket om sina nära och kära.
Crossmax sa:Det övergår mitt förstånd att folk här har åsikter kring hur Jenny hanterar sin familjetragedi. Vad fan har någon här med det att göra?
GoranS sa:Crossmax sa:Det övergår mitt förstånd att folk här har åsikter kring hur Jenny hanterar sin familjetragedi. Vad fan har någon här med det att göra?
+1
Fredrik S sa:Den här tråden har blivit något slags monument över allt som är dåligt med happy, känns det som ibland.
ForesterGuy sa:
me.I.am sa:Konkret sa:Miss Lycka sa:Tja, det är rätt många av både släktingar och vänner som har lämnat in. Det är en del av livet.
Alla reagerar olika men att stå och rycka på axlarna, gilla läget och säga "så kan det gå" tyder inte på att man bryr sig speciellt mycket om sina nära och kära.
Och allt det läste du ut av en oneliner, imponerande!
+3mikipedia_ sa:GoranS sa:Crossmax sa:Det övergår mitt förstånd att folk här har åsikter kring hur Jenny hanterar sin familjetragedi. Vad fan har någon här med det att göra?
+1
+2
me.I.am sa:me.I.am sa:Konkret sa:Miss Lycka sa:Tja, det är rätt många av både släktingar och vänner som har lämnat in. Det är en del av livet.
Och allt det läste du ut av en oneliner, imponerande!
Jag såg inte den större diskussionen, tyckte bara det var lite fånigt att läsa in så mycket i en oneliner. Däremot om inläggen från Miss Lycka var i någon väldigt märklig diskussion om hur någon annan reagerar på tråkiga nyheter så var det väldigt lågt gjort av Miss Lycka.
Miss Lycka sa:Vi ska alla dö. Det är bara att gilla läget.
Luthman Photography sa:Miss Lycka sa:Vi ska alla dö. Det är bara att gilla läget.
Ändå blir du väldigt upprörd över att cyklister blir påkörda och dör i trafiken? Det spelar väl ingen roll? De ska ju dö ändå.
me.I.am sa:Och den pinsamma frågan, vad kallas typen av lopp?
C-dale sa:Jenny är anmäld till WC i Andorra. Hoppas hon verkligen startar o har lite pang i benen.
På Instagram har hon setts träna i Schweiz med teamet. Lite höghöjdsträning borde sitta bra eftersom banan går på 1.800 - 1.900 m höjd.
Kan som vanligt ses på RedBull tv på söndag. DH på lördag.