Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så sant...Mendel sa:Vi får visa ödmjukhet och förståelse för denna utmaning. Å så håller vi tummarna för att comebacken går bra!
Länka till en låst artikel?ForesterGuy sa:
Konkret sa:Länka till en låst artikel?ForesterGuy sa:
10/10 länkar du postar är skräp har jag kommit fram till nu.
Konkret sa:Länka till en låst artikel?ForesterGuy sa:
Mendel sa:Intervju med Jenny på SVT Sportnytt. Jenny berättar om varför hon tagit en paus och att hon har siktet inställt på att vara tillbaka på SM.
Vi får visa ödmjukhet och förståelse för denna utmaning. Å så håller vi tummarna för att comebacken går bra!
https://www.svt.se/sport/fotboll/ostersund-galatasaray/?expanded=search
Jimel sa:Konkret sa:Länka till en låst artikel?ForesterGuy sa:
Fast det här var ju värre, länkar till fotboll ?
Mendel sa:Intervju med Jenny på SVT Sportnytt. Jenny berättar om varför hon tagit en paus och att hon har siktet inställt på att vara tillbaka på SM.
Vi får visa ödmjukhet och förståelse för denna utmaning. Å så håller vi tummarna för att comebacken går bra!
https://www.svt.se/sport/fotboll/ostersund-galatasaray/?expanded=search
Kristoffer R sa:Jenny körde mycket bra och verkade glad och avslappnad och bjöd på sig själv på ett sätt jag inte sett förut. Det var ovanligt "varm" stämning i publiken idag också.
Herrarnas tappade lite spänning när Wengelins kedja gick, det var typ 30-40m efter langning/teknisk. Min nya idol är Gustav Larsson som laddade som en gris efter Emil och dessutom bjussade oss på en fet whip mitt i skogen där vi stod och hejade. :)
MatteXC sa:Innan Jenny tog OS-guldet läste jag hennes blogg då och då, slogs av hur jävla stenhårt hon verkade träna och funderade kring hur hållbart det är med den typen av träning på lång sikt.
Tråkigt att resultaten gått utför sedan OS, men jag hoppas hon mår bättre på det personliga planet.
Det där med elitidrott är något helt annat än det där med hälsa.
marr sa:Det var ju en väldig fokus just på hur dåligt det skulle vara att ta ett os-guld. Inte ett ord om att något med det skulle vara bra.
pwrdesign sa:Sjukt kul att se henne på banan igen, hoppas hon tar det i de steg hon själv känner för nu, och inte känner sig stressad, vilket jag iofs inte tror, hon verkar ha bra stöttning och fötterna på jorden.
Får man tekniknörda sig lite? Ser att hon kör på de hjul hon brukar träna på, DT Swiss XMC1200 (sjukt bra hjul för all del) skodda med Maxxis Aspen och inte hennes vilket jag tror är hennes vanliga tävlingshjul, DT Swiss 950T, skodda med Dugast-tuber. Har hon gått över till tubeless eller finns det någon annan anledning?
pwrdesign sa:Får man tekniknörda sig lite? Ser att hon kör på de hjul hon brukar träna på, DT Swiss XMC1200 (sjukt bra hjul för all del) skodda med Maxxis Aspen och inte hennes vilket jag tror är hennes vanliga tävlingshjul, DT Swiss 950T, skodda med Dugast-tuber. Har hon gått över till tubeless eller finns det någon annan anledning?
BjornR sa:pwrdesign sa:Får man tekniknörda sig lite? Ser att hon kör på de hjul hon brukar träna på, DT Swiss XMC1200 (sjukt bra hjul för all del) skodda med Maxxis Aspen och inte hennes vilket jag tror är hennes vanliga tävlingshjul, DT Swiss 950T, skodda med Dugast-tuber. Har hon gått över till tubeless eller finns det någon annan anledning?
Kanttråd slanglöst rullar 15-20% snabbare än motsvarande tubdäck med latexslang. Vikt görmestskillnad i känsla och inte tidmässigt.
http://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews
"Another interesting adaptation for the Olympics was his switch from tubular tyres (super-light race rubber with a sewn-in inner tube that has to be glued onto the rim) to regular 2.3in Maxxis Aspen tubeless tyres on wide DT XMC 1200 rims — a set-up that, in testing, he’d found to be faster rolling."
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/nino-schurters-scott-spark-rc-900-48907/
pwrdesign sa:Sjukt kul att se henne på banan igen, hoppas hon tar det i de steg hon själv känner för nu, och inte känner sig stressad, vilket jag iofs inte tror, hon verkar ha bra stöttning och fötterna på jorden.
Får man tekniknörda sig lite? Ser att hon kör på de hjul hon brukar träna på, DT Swiss XMC1200 (sjukt bra hjul för all del) skodda med Maxxis Aspen och inte hennes vilket jag tror är hennes vanliga tävlingshjul, DT Swiss 950T, skodda med Dugast-tuber. Har hon gått över till tubeless eller finns det någon annan anledning?
pwrdesign sa:Jo att tubdäck inte rullar bättre är väl ingen nyhet, finns ju många andra fördelar dock, och Nino har ju själv varit drivande i utvecklingen av Dugast's ORI modell utan latex-tub som togs fram till OS. Typisk smaksak, eller så är det en vändning nu helt enkelt? Tycker det är spännande att se vilka val cyklisterna gör! Och utvecklingen tvingar ju verkligen tillverkare av tubdäck att tänka om och ta nya tag, kanske tvingar den tillverkarna att lägga ner till slut? Även märken som t.ex. Mavic gör ju extremt stora framsteg när det gäller tubeless, även för landsväg te.x.
gabbeon sa:Nu har SCF klampat i klaveret igen. Hur länge kan de hålla på? https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/rissveds-stoppas-fran-vm
gabbeon sa:Nu har SCF klampat i klaveret igen. Hur länge kan de hålla på? https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/rissveds-stoppas-fran-vm
Inga andra cyklister gör så, så varför ska svenska mtbcyklister ha specialregler?Miss Lycka sa:På VM tävlar man för landslaget och har givetvis deras sponsorer.
Henrik_E sa:Inga andra cyklister gör så, så varför ska svenska mtbcyklister ha specialregler?Miss Lycka sa:På VM tävlar man för landslaget och har givetvis deras sponsorer.
Henrik_E sa:Inga andra cyklister gör så, så varför ska svenska mtbcyklister ha specialregler?Miss Lycka sa:På VM tävlar man för landslaget och har givetvis deras sponsorer.
Fast i detta fallet är det inte kläderna.Drosa sa:Henrik_E sa:Inga andra cyklister gör så, så varför ska svenska mtbcyklister ha specialregler?Miss Lycka sa:På VM tävlar man för landslaget och har givetvis deras sponsorer.
Alla länders landslag kör ju i landslagskläderna med respektive förbunds sponsorer så varför skulle svenska mtbtjejer vara undantagna?