Jenny Rissveds
Det köper jag, men det framgår väl inte av hennes inlägg hur pass mycket hon faktiskt tar åt sig. Kan ju vara så att hon väljer att ryta till utan att för den skull känna att hon måste vinna den fighten.jonte987 sa:Crossmax sa:Med din inställning är det klart att de aldrig kommer sluta med det. Om personer av intresse och med inflytande börjar ta ställning emot så kanske, kanske något kan komma att förändras. Jag hade inte haft för höga förhoppningar, men ogillar samtidigt attityden att bara för att det är på ett visst sätt så går det inte att ändra.marr sa:jonte987 sa:marr sa:Fast om man väljer att existera på den nivån. Då får man nog fasen sålla lite i vad man läser av media. Hon är juninte direkt ensam om att bli sågad av dåliga journalister.
Mm, det blir kanske svårt att böja världen efter sin vilja som hon verkar tänka sig.
Måste vara bättre att bara ignorera media i så fall. Tro fan hon blir stressad annars.
Precis. Håller såklart med om att avt skriver skit. Men de kommer inte sluta med det. Enda lösningen är att inte läsa.
Jag tänkte mer på problemen med att lägga detta på sina axlar.