Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
https://www.uci.org/mountain-bike/events/mercedes-benz-uci-mountain-bike-world-cup scrolla nerJörgen_A sa:Finns det nån sida man kan se live uppdateringr på placeringar under racet?
Med startplats +45 tycker jag följande gäller för Jennys slutplacering, med tanke på tidigare lopp under säsongen:Echerbaum sa:Ser ut som Jenny kommer lyckas med taktiken idag, köra kontrollerat och öka mot slutet.
Hon sitter mycket mer avslappnat i uppförsbackarna än motståndet, jag tror på vinst idag.
Om hon inte har problem med ngn sjukdom är det fascinerande stor skillnad jämfört med förra loppet.JesperA sa:Lär snart gå upp på en stabil 2:a plats
Men vad händer med Kate? Ibland är hon överlägsen 1:a & ibland är hon långt efter, som nu, runt 15:e plats. Väldig berg å dalbana i formen
Fortfarande ca 30 sek ner till fjärde.WSMC sa:30 sekunder ner till fjärde plats för Jenny.
Kommer hon hålla topp 3??
Heja heja Jenny!
Grym come back av Neff.
JesperA sa:Varför skall alla rycka i stackarna såfort dom gått i mål, stackarna vill ju sitta/lägga sig lite för att pusta ut efter att ha förbrukat varenda liten energi dom har kvar i kroppen & så kommer det folk & rycker upp dom & tvingar upp dom direkt, ge dom några sekunders vila åtminstone, är ju inte kul att ha typ andnöd när folk börjar rycka & dra i en
Kul race iaf ?
Blev det inte lite avvaktande en kort period innan de började fajten om att vara först in mot sista utförskörningen? Kan det varit s.a. Jenny tjänade lite på det? Å andra sidan tokkörde de två i täten ju delar så Jenny måste onekligen hållit ihop det hela bra. Fyran gick väl också i stort sett jämnt med dem där framme på slutet!?Freddie L sa:Ser ut som att hon inte tappade något särskilt sista varvet, trots att Neff och Prevot verkligen körde hårt.
Grattis Jenny! Så väldigt roligt!
Kollade live tiderna samtidigt som jag kollade racet & hon höll c.a 60 sek efter att Neff lämnade henne & c:a 30 sekunder bakåt. Hon hämtade hem lite när täten lugnade ner sig men när dom drog på slutet var det 60 sek igen.GoranS sa:Blev det inte lite avvaktande en kort period innan de började fajten om att vara först in mot sista utförskörningen? Kan det varit s.a. Jenny tjänade lite på det? Å andra sidan tokkörde de två i täten ju delar så Jenny måste onekligen hållit ihop det hela bra. Fyran gick väl också i stort sett jämnt med dem där framme på slutet!?Freddie L sa:Ser ut som att hon inte tappade något särskilt sista varvet, trots att Neff och Prevot verkligen körde hårt.
Grattis Jenny! Så väldigt roligt!
Eller så tar hon och slår till och plockar hem VM. Då skulle i alla fall alla omröstningar om årets comeback 2019 kunna skippas.TobiasL sa:Så otroligt kul att se!
Jag säger som kommentatorn på red Bull tv. Jag blir inte förvånad om hon vinner en världscupstävling inom kort.
jingleyschmidt sa:Finns det någon slags recap någonstans? Missade hela loppet. :(