Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+ 17 sek = 17 sek efter segrarinnan.Frågar dumt: 17 sek?
Enligt hennes Insta så verkar Pauline F-P ha kört några lopp i Shimano Super Cup Massi i år? Hur är den serien jämfört med UCI's MTB World Series?Är det många borta jämfört med förra året, hoppar dom över världscupen till fördel för OS? Tänker Puck Pieterse och Pauline Ferrand-Prévot, fler?
Jennys form känns ju otroligt bra men man kan ju bara mäta sig med dom som deltar.
Jag snubblade över rankingen hos UCI. Ger lite mer info till vilka siffror som hör till vilka poäng:Standings brukar vara svårt att hitta på UCI...
Utifrån tvsändningen så verkar hon ha ramlat och slagit i munnen.Vad hände med Lecomte i gårdagens lopp?
Ja, hon såg inte ut att ha faceplantat i TV. Snarare invärtes…Vet inte riktigt hur man ska tolka denna. Överträning eller skada?
dålig känsla, "mauvaises sensations", enligt l'équipe. nog klokt att inte köra vidare när hon redan var klar för os.Vet inte riktigt hur man ska tolka denna. Överträning eller skada?
Ja riktigt tråkigt, det sista Team 31 skrev var att nu är hela teamet samlat igen.Ingen Jenny i xcc:n idag. Sjuk? Tråkigt när man bänkat sig för att heja.. Har inte sett någon info från teamet på insta om detta heller.. Någon som vet?
Jo... givetvis ska hon inte chansa med en eventuell hjärnskakning. Banan var ju så pass att teamen sa ifrån vad gäller säkerheten så dom fick ju göra vissa justeringar. Dom föll ju lite varstans i den där branta nerförsbacken i leran på träningen såg man på Discovery+ samt en av damerna flög över fångstnätet under XCC racet. Vi får hoppas Jenny är i ordentlig form till OS.Hon hade ju en hård krash för en månad sedan, så hon bör ju vara väldigt försiktig om går omkull igen.
tråkigt för oss men bra att hon tar hand om sig långsiktigt.
Kan hon vara påväg ut ur laget > kicken ?Team 31 är ju minst sagt fåordiga med info kring läget..har inte sett någon info om Jennys tillstånd..
Så det är Jennys egna lag som hon grundat?Driver eller kontrollerar varumärket? Det senare vet jag inte men det förra är väl sannolikt team manager och team-direktör enligt hemsida.
Jag tänker att det var ett "skämt" att den som grundade ett team för att slippa pressen skulle få sparken från detta team pga av ett vunnit lopp -24 följt av skada skulle vara för dåligt.
Hur ägarstrukturen ser ut har jag ingen aning om, Men hon startade eget för att slippa press och krav från stora sponsorer/ägare och vara helt fri att göra det som kändes bäst för henne. Teamnamnet kommer från barnkonventionen artikel 31.Så det är Jennys egna lag som hon grundat?
Okej det visste jag inte alls. Trodde hon var anställd fick sin lön och arbetsgivaravgift betald därifrån och material från team/sponsorer.