Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visas på Discovery+/MaxDet ser ut som att dagens xco inte visas på E1 eller E2, trist!
Har inget abonnemang där men tillgång till Eurosport där jag hittills kollat både vm och världscup så lite surt att de plötsligt styr om...Visas på Discovery+/Max
De måste ju prioritera vad de visar i linjära kanalerna. Med tempoloppen i lvg-vm samtidigt är det inte så konstigt att en mtb-wc får stryka på foten.Har inget abonnemang där men tillgång till Eurosport där jag hittills kollat både vm och världscup så lite surt att de plötsligt styr om...
Keller punkade inte utan körde rätt och slätt ifrån Jenny, Evie richards punkade blev 4a.Vad hände på sista varvet? Jenny hade ju bra marginal under 6/7 men vad hände på sista?
Keller kämpa ju på som en gris och fick en punka dessutom, gav Jenny segern till henne pga punkan?
Om Google har rätt så är det 50p upp till KellerEn bit upp i totalen. Jag följer inte så noga i år, hur många kvar? De ska över Atlanten nu eller?
Pinkbike skippade totalen för xcc. Sist jag kollade låg hon bättre till där. Hur har det gått?
Totala ställningen xco : enligt https://www.ucimtbworldseries.com/standings
Maxwell 1913 Poäng
Rissveds 1590
Keller 1520
xcc:
Richards 1370
Keller 1260
Rissveds 1160
Är det så i praktiken att Maxwell måste ds eller de ett lopp för att Rissveds skall komma i fatt? Både hon och Keller har väll missat lopp tidigare?Totala ställningen xco : enligt https://www.ucimtbworldseries.com/standings
Maxwell 1913 Poäng
Rissveds 1590
Keller 1520
xcc:
Richards 1370
Keller 1260
Rissveds 1160
Imponerande insats men inte så spännande lopp vad gäller segern.
Nej, jag menar inte så. Men när det hade dragit iväg till över minuten tappade jag lite fokus och började göra annat och hade bara ljudet på.Vi borde fråga Jenny att vänta med att rycka ifrån till sista varvet.
Nej, jag menar inte så. Men när det hade dragit iväg till över minuten tappade jag lite fokus och började göra annat och hade bara ljudet på.
F.ö. väldigt likt med Pogi i lvg-EM idag. Imponerande, men jag har lite svårt att motivera för mig själv att sitta klistrad och titta om det känns som det med största sannolikhet är avgjort. Hade jag haft obegränsat med tid, visst. Nu är den dock inte det och då blir det lätt att jag börjar göra annat om det känns som loppet är avgjort.
Jag tror hon fick den frågan efter fredagens lopp. Om jag minns rätt så var svaret nåt i stil med:Vad tusan har hänt med Rissveds? Den relativa förbättringen är anmärkningsvärd.
Jag tror hon fick den frågan efter fredagens lopp. Om jag minns rätt så var svaret nåt i stil med:
"Nytt team, ny coach, ny cykel, nygift..:"
Rätt mycket förändring där.
Hur stor skillnad har teamet gjort? Om jag förstod rätt var team 31 uppbyggt runt henne så hon borde ju haft bästa möjliga förutsättningar redan där.
där ser man.Hon verkar inte har varit helt nöjd där. Ser riktigt bra och intressanta interviewen länkad i #5411.
– what has changed to make everything click?Jag tror hon fick den frågan efter fredagens lopp. Om jag minns rätt så var svaret nåt i stil med:
"Nytt team, ny coach, ny cykel, nygift..:"
Rätt mycket förändring där.
Jag kollade upp det där. Om vi koncentrerar oss på XCO så av dom fyra första loppen verkar hon missat ett och kommit 8a och 10a i dom två andra. Maxwell har gnetat på med hyfsade placeringar i alla lopp och har två vinster. Sen har många av Jennys vinster kommit i short track, sä även om det känns som hon vinner varenda lopp på sistone så är det "bara" 3 vinster i XCO. Flera vinster har kommit i EM och VM och dom ger inga världscuppoäng.Hur gick det i början av säsongen? Hon kom nästan 3a för några år sen med nån enstaka vinst. Nu räcker det knappt att vinna hälften för att komma på pallen totalt.