Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skrattretande.
Take the most advanced case: Mondragon. It's worker-owned, it's not worker managed, although the management does come from the workforce often, but it's in a market system and they still exploit workers in South America, and they do things that are harmful to the society as a whole and they have no choice. If you're in a system where you must make a profit in order to survive, you're compelled to ignore negative externalities, effects on others.
När Orbea inte ens nämner Jenny vet man hur löjligt det är...
Jag var inne på att kommentera nåt. Men biter mig nog i tungan denna gång.Intressant hur han ensamt kan leda en mixed kategori ...
Intressant hur han ensamt kan leda en mixed kategori ...
Jag var inne på att kommentera nåt. Men biter mig nog i tungan denna gång.
Ja, det är FBÄr det på FB? Jag har inte varit inloggad där på jättelänge, men blir ju lockad. Av fel anledning.
JA, den var lite lurig. Står Orbea på hans tröja men ser ut att stå Canyon på Jennys.Står ju Canyon på lagets tröjor så den går bort, sen är det likadant på andra Canyon cyklar med tejp på som oxå är där nere.
JA, den var lite lurig. Står Orbea på hans tröja men ser ut att stå Canyon på Jennys.
Ja, Jenny är ju inte i Team Orbea, men den hade oavsett kunnat nämna att Simon har en lagkamrat. Inte bara att han har gjort en fantastisk insats i mixedlaget.
Det är väl inte jättekonstigt att Orbea Factory Team rapporterar om sin åkare i laget. Rapporterar Canyon om båda åkarna, eller är det Jenny som får fokus där?
Japp! Helt ensam!!!Någon skrev att Jenny leder mixedklassen, stämmer det?
Sicket förminskande av han hon cyklar med.Japp! Helt ensam!!!
Rätt misslyckad marknadsföring med andra ord.Orbea verkar knasa till det big time
Canyon går samma väg...
Lite skoj att vi är flera svenskar som kommenterat på Orbeas FacebookJa, trots att nån på en spansk cykel ligger å bromsar
EDIT: Båda är säkert glada och så ser det ut så skit samma
Jenny o Simon kör i lag 69, så då blir det extra dumt när Orbea o Canyon haussar "sin" cyklist.Orbea verkar knasa till det big time
Canyon går samma väg...
Säg rent hypotetiskt att Jakob Söderqvist skulle vinna VM, vore det då alltså fel av Trek att uppmärksamma detta p.g.a. att han på VM tävlar för Sverige?Jenny o Simon kör i lag 69, så då blir det extra dumt när Orbea o Canyon haussar "sin" cyklist.
Brukar nhl-lagen skryta i sociala medier när landslag med "deras" spelare i vinner?Säg rent hypotetiskt att Jakob Söderqvist skulle vinna VM, vore det då alltså fel av Trek att uppmärksamma detta p.g.a. att han på VM tävlar för Sverige?
Jag följer inte NHL så det vet jag inte. Om en svensk spelare S som spelar i NHL-lag X vinner OS med Sverige skulle jag inte tycka det vore jätteunderligt om X i sociala medier postade något om att S, som spelar i X, vunnit OS.Brukar nhl-lagen skryta i sociala medier när landslag med "deras" spelare i vinner?
"Enögdheten" tycker jag är lättare att kritisera än att de uppmärksammar framgångar för en åkare de sponsrar även om det i åkaren i det aktuella fallet inte tävlar för sponsorn.Det är väl en sak att fokusera på sin sponsrade åkare, men att låtsas som om andra halvan av laget inte existerar blir rätt märkligt.