Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
olle/frost sa:Jimel sa:Hmm vem är bender? Trodde det var roboten i Futurama men vad har han med huck att göra?
http://singletrackworld.com/2015/07/progressing-the-sport-josh-bender/
Fjärdebrunn sa:Plattlandningen vid stenröset på Gröna har en plats i mitt hjärta.
Hasse#7 sa:Joshua Bender, den ende med testiklar som är lövtunna och en kvadratmeter per styck. Dessutom med överlevnadsinstinkt som en manet.
Sånt där verkar hänga ihop. En annan som är lite självkritisk kommer aldrig att bli en stjärna på något.H. sa:Bender är antagligen en skickligare cyklist än de flesta på happy. Fast någon självinsikt verkar han inte ha.
Fjärdebrunn sa:Plattlandningen vid stenröset på Gröna har en plats i mitt hjärta.
Matthias87 sa:Om man googlar "Huck definition" får man upp att ett huck är åtminstone 6 meter. Jag ser inga huck här :)
Crossmax sa:Finns ett huck när man närmar sig slutet på blåa spåret utåt Solsidan, halvvägs ner på den roliga utförskörningen från Signalberget.
jofahjalm sa:Japp, rakt ner i fåran är snabbast. Insåg nu däremot att segmentet inte verkar funka så bra. Min snabbaste tid är från 2014 och jag började hetsa på det nu i sommar.
Skogling sa:Jag huckade en gång. Härlig känsla. Det var då jag blev man.