Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Och av en händelse så satt jag nyss och kollade på ESPN Classics, som körde ett program om Ullrich och Armstrong. När dom visade sekvenser från etappen till Luz Ardiden 2003, tänkte jag på hur häftiga dom hjulen var på Ulrich Bianchi redan då. Grattis till nedkomsten får man väl säga, eftersom du nästan väntat en hel graviditet :-o
Fina hjul :-) , men jag hade aldrig vågat låta posten transportera såna dyrgripar bara ett lager wellpapp -jag hade nog vela köpaa dom hela och sedan ta dom hem själv...
Får man fråga vad du gav för ett par , och vilken version ärdet ??
Jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul, jag vill inte ha nya hjul,.
Lilla stereon på jobbet skrev:
-------------------------------------------------------
> Fina hjul :-) , men jag hade aldrig vågat låta
> posten transportera såna dyrgripar bara ett lager
> wellpapp -jag hade nog vela köpaa dom hela och
> sedan ta dom hem själv...
> Får man fråga vad du gav för ett par , och
> vilken version ärdet ??
Kom med BUD till dörren från DHL. Fullt försäkrade.
Pris, nä du frugan kanske läser tråden ;-)
Det är Gen 2 Standard 20/20 till Campa.
Jo, skönt med försäkring -men vad hjälper det om dom är trasiga och man får vänta 7 månader på nya :-(
Bra val av tubdäck... även kanttrådsdäcken från veloflex är grymt sköna :-)
Smart att inte uppge priset... själv köper jag bara saker för pengar som frugan inte har med att göra ;-) he he :-D
Jensen skrev:
> får man inte tävla på dem? vadårå? konstigt
> att de kör de stora landsvägsloppen så som
> girot o touren på dem :D
Girot och touren är bara på lek, så där är det ok. All lvg cykling är på lek, det är därför det är sådan sandlådestämning i klungorna.
Miss Lycka skrev:
> Den! Singularis som relaterar till Cykeln med
> hjulen som troligtvis väger mindre än 6.8
> kilogram.
aha, du menar så :D ja han får väll slänga på ett srm vevparti eller nå annat tungt :D