[Kalender] HappyRide Sollentuna #6 4/9

Jag satsar på att dyka upp!
Jag hoppas att jag hinner :)

Är jag dock inte där 18.30 så cykla utan mig. För då betyder det att jag är fast på jobbet.

//Petter

Detta var ju lagom drygt, jag mår inge bra och känner att sticka ut och träna nu på eftermiddagen inte är det bästa för mig.

Jag har tror till fullo på att ni klarar er aldeles utmärkt utan mig denna gången!

Ber om ursäkt för sent återbud, har känt det smygandes ett par dagar men hoppats på att jag skulle bli bättre. Hoppas vi ses nästa vecka!

Vänligen,
Alex aka looa

Vi blev fyra! En relativt kort, men kul, vända på gröna slingan på Järvafältet (mest mitt fel eftersom jag var ljuslös) :)

Tänkte köra söndag vid 10 om någon vill hänga på. Planen är lite Järva och över till Ängsjö. Har inte kunnat cykla på nästan 2 veckor så tempot blir antagligen lugnt och fint.

frippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänkte köra söndag vid 10 om någon vill hänga
> på. Planen är lite Järva och över till
> Ängsjö. Har inte kunnat cykla på nästan 2
> veckor så tempot blir antagligen lugnt och fint.

Vart kör du ifrån?
Kan ev tänka mig att hänga på.
/Urban

Kan tyvärr inte idag pga måste ha vilodag.

Igår fick jag äntligen upp blicken och blev mer ett med cykeln. För att underhålla det kommer jag troligen att köra ett eller flera pass den här och nästa vecka. Det styrs av hur mycket jag hinner och orkar (pendlar drygt fyra mil om dagen). Jag brukar utgå från Skillinge golfbana. PM:a om du är intresserad.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp