Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km, Barkarby 2021-09-11
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den måste jag försöka komma iväg på. Jag har inte cyklat nästan något på två år nu så det lär ju kännas....
Vill du att det ska kännas lite mer kan du ju ta Södertäljes 60-milare samma dag istället!Den måste jag försöka komma iväg på. Jag har inte cyklat nästan något på två år nu så det lär ju kännas....
Det är inte gubben i form för.Vill du att det ska kännas lite mer kan du ju ta Södertäljes 60-milare samma dag istället!
En liten förvarning här: pga ett missförstånd från Randonneur Stockholms sida (Daniel är helt oskyldig till detta) är det preliminärt så att vi har 30 jubileumsmedaljer och att dessa i första hand kommer att gå till de som åker Täbys 200 km samma dag.Det är specialmedaljen för denna, som @dlridings nämnde i annan tråd.
En liten förvarning här: pga ett missförstånd från Randonneur Stockholms sida (Daniel är helt oskyldig till detta) är det preliminärt så att vi har 30 jubileumsmedaljer och att dessa i första hand kommer att gå till de som åker Täbys 200 km samma dag.
Talet "30" kan mycket väl ha kommit från mig om jag citerade ur minnet. Men idag hade jag anledning att kolla upp mina anteckningar och såg att det var 35.Ja, felet var som sagt helt vårt.
Att jag skrev (preliminärt) 30 medaljer berodde på att det var ett tal jag hittade i ett mejl. Men finns det fem till är det ju ingen nackdel. Sen får vi se hur många som kommer att köra våra två 20-milare det aktuella datumet.
Tänkte vara så fräck och komma med en ny. den är på gNån GPX på G? Måste ju börja planera ätandet.....
Hoppla hej, det låter spännande :-)Tänkte vara så fräck och komma med en ny. den är på g
Finns ändå begränsat med vägar så inte direkt jättesexigt, men ändåHoppla hej, det låter spännande :-)
Var väl inget större fel på gamla slingan så kan väl bara bli bra!Finns ändå begränsat med vägar så inte direkt jättesexigt, men ändå
Kan tipsa om lunch på Örsundsbro slott.Nån GPX på G? Måste ju börja planera ätandet.....
men är ju ändå jubileum :) så tänkte bla göra som Fjärdebrunn skriver och lägga kontroll på Örsundsbro slottVar väl inget större fel på gamla slingan så kan väl bara bli bra!
Det finns inget som heter Örsundsbro slott! Det är väl Salnecke ni menar?
Ni har väl reda fipplat bort gruset?Tänkte vara så fräck och komma med en ny. den är på g
jo det ska vara bortaNi har väl reda fipplat bort gruset?
vill du ha gruset?jo det ska vara borta
Nej, tack. Några enstaka km funkar väl om det behövs för att knyta ihop en bra runda.vill du ha gruset?
Tycker det var ett trevligt sportgrus men har förstått att det finns en del som inte uppskattar det.vill du ha gruset?
Brokaoset med invigning 2017 var kul annars!Tycker det var ett trevligt sportgrus men har förstått att det finns en del som inte uppskattar det.
Tycker dessutom det var kul när det först dök upp på en av de helt orekade rundorna som dök upp i historien.
Extraknorren till Görväln, den såg jag inte riktigt komma :-) !typ såhär tänkte jag. Så kan vi köra Nya vårrundan som sena höstrundan istället i oktober https://www.alltrails.com/explore/map/200-jubileum-c51ce41
Nä tänkte det skulle vara lite pampig avslutning.Extraknorren till Görväln, den såg jag inte riktigt komma :-) !
Får jag föreslå en alternativ väg ut från Wenngarn. Bilden stämmer inte riktigt då det gjort om vägarna så man kommer direkt ut till rondellen, istället för några 100m N om rondellen som bilden visar. Innebär knappt 1km grusväg förbi golfbanan, men det bör inte vara några problem. Knappt någon trafik och lite trevligare väg.
Visa bilaga 507738
Men Görväln är ju vackert. klart jubileumsändamåligt ;)Får jag föreslå ytterligare en ändring så kanske vi kan slippa extraknorren till Görväln. Efter Örsundsbro skulle man kunna ta en variant på några småmulliga vägar istället för att åka direkt till Hjällsta.
Visa bilaga 507779
Jag är värd all omsorg och tankemöda som finns ;-)Vi är tre anmälda till denna runda. I all välmening så är kanske inte gubbarna värda all den omsorg och tankemöda som läggs ner...
Just knorren till Görväln känns väl inte så himla kul ;-)Men Görväln är ju vackert. klart jubileumsändamåligt ;)
Okejdå! ?Jag är värd all omsorg och tankemöda som finns ;-)
Hahaha, som boende i Viksjö så känns den lite ”omotiverande” så nära mål ?Okejdå! ?
Jag känner mig inte lika värd det. Jag behöver bara straffas efter två år utan långcykling...
Har du randonneurat till Görveln? om inte så är det hög tid :) Uppvuxen i Högby och Olovslund så det är ju inte jätte exotiskt för mig heller. men ändå :)Hahaha, som boende i Viksjö så känns den lite ”omotiverande” så nära mål ?
Hur blir man onykter där?Nä, men jag har cyklat lätt onykter från Görväln ?
Hört talas om Görvälns slott? Har både ätit 3-rätters middag och slunkit in på en öl eller bubbel på mina gravelturer därHur blir man onykter där?
preskriberat nu men jo det har ju hänt. MEst minnesvärda är ändå när jag bröt av en tand en gång nere på en klippa vd vattenverket och sedan cyklade i diket strax efter Råstensstugan på vägen hemNä, men jag har cyklat lätt onykter från Görväln ?
Åtusan! Hade jag missat. Men anser iofs att allt norr om wennegren center är lappland....Hört talas om Görvälns slott? Har både ätit 3-rätters middag och slunkit in på en öl eller bubbel på mina gravelturer där
Visa bilaga 507817