Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Uppsala 2022-03-26
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1, fast jag befarar att jag inte kommer se honom särskilt mycket ?Om Molle Den Store kommer så måste man ju joina ?
Skall du vara taskig och cykla ifrån honnom?+1, fast jag befarar att jag inte kommer se honom särskilt mycket ?
Det är nu lungt. Jag kan dra dig hela vägen om du ordnar en selfiepinne och snygga bilder.+1, fast jag befarar att jag inte kommer se honom särskilt mycket ?
Usch! Hoppas att det efter omständigheterna gick bra och att du repar dig kvickt.En galen bilist körde in i mig. Återstår och se om jag hinner återhämta mig till nästa helg.
Inte koll men cyklade Södertälje Linköping idag start 0900 och det var helt halkfritt. Med tanke på hur prognosen ser ut så borde väl all snö försvinna även norröver? Och för att få rinnis så måste det väl luta och Uppsala slätten är väl platt som en pannkaka?Någon som har koll på hur vägarna ser ut idag? Är det snö i plogvallar och terräng som inte har smält bort som kan göra det halt tidigt på dagen?
Och det är bara måndag - det kan bli riktigt många. Kul!!!Antalet anmälda nu uppe i 13.
Korrigerade felskrivningen.Om man börjar med punkter har man inte skrivit i tråden :)
Men blir troligen start. får ta sista beslutet onsdag kväll.
fuck!Korrigerade felskrivningen.
Men det var förskräckligt! Är detta den nya språkliga sjukan som ska ta över efter särskrivningssjukan? Blir ju jättejobbigt om jag ska behöva rätta varje inlägg p.g.a. de inleds med punkter. ?Det ser ju inte så långt ut när man browsar runt på kartan.
fast du har ju skrivit..utan punkter.. så då är det bindande :)Jäklar vad sugen man är, men har tyvärr inte möjlighet. Lyllos alla som kommer att cykla denna superfina runda.
Den som följt rando- och långcyklingstrådar som jag skrivit i på detta forum torde mycket riktigt inte ha några problem med att förstå innebörden.Jag noterar att GoranS skrivit massor i tråden. Utan punkter framför. Alla vet vad det innebär!
Parkerar nog i bostadsområdet vid CircleK SvartbäckenNågra tips på parkering i närheten? Ska bli en härlig cykeltur!
Vad skönt att vinden ser ut att avta framåt eftermiddagen. Så ni slipper den där jobbiga medvinden över uppsalaslätten, tänker jag.
ja fatta misären annars. men tempopinnarna blir bra så man inte råkar få extra seglingsbar ryggyta tänkte jagVad skönt att vinden ser ut att avta framåt eftermiddagen. Så ni slipper den där jobbiga medvinden över uppsalaslätten, tänker jag.
You should get a confirmation emailHi, and apologies for writing in English here.
I tried to enlist for this BRM a few time through the form, but my name does not show in the list of people that are participating. Not sure if anything went wrong, but if I remember correctly you should get a confirmation email when you enlist, right? Did not receive one.
Thanks,
/Stijn Planckaert
Sounds like there is something wrong. I have notified the person who is responsible for this ride.Hi, and apologies for writing in English here.
I tried to enlist for this BRM a few time through the form, but my name does not show in the list of people that are participating. Not sure if anything went wrong, but if I remember correctly you should get a confirmation email when you enlist, right? Did not receive one.
Thanks,
/Stijn Planckaert
Sounds like there is something wrong. I have notified the person who is responsible for this ride.
Hi, and apologies for writing in English here.
Thanks,
/Stijn Planckaert
Hi! I'm organising the brevets in Uppsala. I have asked our webmaster to take a look. Meanwhile, if it does not work, please send a mail to per@pilgrimbrevet.se and I will register you manually.Hi, and apologies for writing in English here.
Thanks,
/Stijn Planckaert
Modig fråga, trodde att man helst skulle åka tåg alternativt cykla till starten för att vara Randokorrekt. ?Några tips på parkering i närheten? Ska bli en härlig cykeltur!
Räkna inte in mig där bara :)En del riktigt rutinerade herrar med ser jag, perfekt, då behöver man inte dra så mycket. ?![]()
Äh, se det som en chans att visa dig på styva linan - skaffa en tröja med texten "Jos van Emden" på ryggen och lägg dig i täten och pumpa på!En del riktigt rutinerade herrar med ser jag, perfekt, då behöver man inte dra så mycket. ?![]()