Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mmmrrrr sa:Jag går ut redan nu helt skamlöst och säger att väderprognosen får bestämma!
adrianm sa:SMHI säger snöblandat regn och 2 plusgrader.
Vem kan motstå det?
(Såg också att det inte går några pendeltåg mellan Stockholm C och Älvsjö på fredag)
Fjärdebrunn sa:adrianm sa:SMHI säger snöblandat regn och 2 plusgrader.
Vem kan motstå det?
(Såg också att det inte går några pendeltåg mellan Stockholm C och Älvsjö på fredag)
Vad kan då gå fel?
neron sa:Äntligen!! Jag fick inget bekräftelsemail...men jag tror att jag är anmäld!
neron sa:Äntligen!! Jag fick inget bekräftelsemail...men jag tror att jag är anmäld!
nypan sa:neron sa:Äntligen!! Jag fick inget bekräftelsemail...men jag tror att jag är anmäld!
Men du anmälde dig väl redan den 13:e mars, på kvällen?
(ser det ut som)
Mange. sa:Jag har via rykten hört att jag är ledig på fredag, så jag skriver väl i tråden. Men om jag inte kan åka tåg till starten så får vi se vad som händer..
kitzblitz sa:Kul, Tack Åsa. Men vad ska vi göra i 7 minuter?
Hasse#7 sa:Jag är förvirrad. Det finns väl en Grimpeur och en Grimpeuse? Den först nämnda bör inte heta Åsa och den sist nämnda bör heta Åsa. För övrigt har jag inte skrivit i tråden, hittar inte till Södertälje heller. Glöm mig!
Hasse#7 sa:Jag är förvirrad. Det finns väl en Grimpeur och en Grimpeuse? Den först nämnda bör inte heta Åsa och den sist nämnda bör heta Åsa. För övrigt har jag inte skrivit i tråden, hittar inte till Södertälje heller. Glöm mig!
neron sa:Mange. sa:Jag har via rykten hört att jag är ledig på fredag, så jag skriver väl i tråden. Men om jag inte kan åka tåg till starten så får vi se vad som händer..
Jag såg att du bodde i Kallhäll. Jag bor i Kungsängen och tar bilen, du får gärna hänga med. Hemfärden går nog också att lösa beroende på hur snabb/långsam du är :-)
Mange. sa:neron sa:Mange. sa:Jag har via rykten hört att jag är ledig på fredag, så jag skriver väl i tråden. Men om jag inte kan åka tåg till starten så får vi se vad som händer..
Jag såg att du bodde i Kallhäll. Jag bor i Kungsängen och tar bilen, du får gärna hänga med. Hemfärden går nog också att lösa beroende på hur snabb/långsam du är :-)
Vad snällt! verkligen, det uppskattas =)
Tyvärr var ryktet felaktigt, jag jobbar halvdag och missar denna gång..
När går 20milaren från Barkarby?
Havoc 5 sa:Jag har inte heller fått något bekräftelsemail?
Är det bara att flyta upp och lösa det på plats, eller kommer det ett mail senare i veckan?
Tänker närmast på själva "swishandet"
Mange. sa:neron sa:Mange. sa:Jag har via rykten hört att jag är ledig på fredag, så jag skriver väl i tråden. Men om jag inte kan åka tåg till starten så får vi se vad som händer..
Vad snällt! verkligen, det uppskattas =)
Tyvärr var ryktet felaktigt, jag jobbar halvdag och missar denna gång..
När går 20milaren från Barkarby?
Fjärdebrunn sa:Jag har anmält mig nu.
Jag har inte fått något bekräftelsemail...
MarcusS sa:Även jag behöver få bekräftelse.
Grimpeur sa:Rekommenderar varmt ett extrastopp på Eldtomta café (efter 11 mil). Har kollat och de har öppet på långfredagen. Rekommendationen för lunch är sålunda Eldtomta Café på höger sida i utförslöpa precis efter Tibble.
VH Henrik