Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Regn från lunch till mål. Vem vill missa detta?
kitzblitz sa:Skriver i tråden att jag inte kör.
kitzblitz sa:Det är jättekonstigt det där med Sorunda/Spångbro. Allvarligt; vem och varför gjorde de så? Känns tråkigt...
kitzblitz sa:Skriver i tråden att jag inte kör. !
LTS sa:Lycka till, ni med böjbara knän!
Själv kan jag fortfarande inte ens cykla på trainer, sedan olyckan i november. Det blir ingen randonnée-säsong för mig i år.
1888 sa:Misären verkar hamnat hos oss tangentbordscyklister,
uppdateringen idag är inte OK! ;)
MarcusS sa:Sådärja. Duschad och varmt kaffe i handen. Det blev en trevlig tur. Full fart ner till Torö. Butiken var öppen även fast klockan inte passerat 11. Sedan norrut igen. Fick sällskap av ett trevligt gäng - Sumo. Det verkade dock som bara benen var sumo. Fort gick det i alla fall. Efter en snabb bunkring i Eldtofta fick vi stressa till färjan. På Mörkö så slog hammaren till mig. Jag sa tack för hjälpen och släppte. Återträffade dem dock i Trosa när de drog iväg. Körde sedan själv till Gnesta. Blev lite förvånad när tre sumokillar dök upp på statoil efter mig. De hade visst kört lite fel på grusvägarna. Då var det bara till att bita ihop och haka på i ökat tempo igen. Efter lite keampkänningar så vart vi snart tillbaka till Södertälje igen för vi stämplade in på 730. Tack för draghjälpen! Det kändes bra att återuppstå från bonken, redan på långfredagen.
IngvarW sa:Allehanda ekipage
Startkort och instruktion av den förträffliga arrangören
Första stopp Torö, dit blev vi plötsligt gruvarbetare
Trängsel i hytten på färjan vid skanssundet
Målet nått. Borde kanske kliva in i lokalen bakom oss? By the way - tur man redan är gift :-)