Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Bara 10 mil kvar tills ni är på hemväg alltså!
Med 8.15 på första 20 milen extrapolerar man snabbt fram att ni kommer i mål på 24.45, d.v.s. vid sjurycket i morgon bitti. ;-)
Fjärdebrunn sa:GoranS sa:Bara 10 mil kvar tills ni är på hemväg alltså!
Med 8.15 på första 20 milen extrapolerar man snabbt fram att ni kommer i mål på 24.45, d.v.s. vid sjurycket i morgon bitti. ;-)
Farten brukar gå ner efter Ombegerg. Ett snäpp till efter Linköping under vargtimmen.
GoranS sa:Smileyn i mitt inlägg var motiverad precis av det faktum att linjär extrapolation här, så som i många andra sammanhang, är en rätt tveksam approach.
NLC sa:Alltså, en 60-milare som till sin största del går i mina forna jaktmarker. Måste bara fixa in den i kalendern kommande år.
ohellstrom sa:NLC sa:Alltså, en 60-milare som till sin största del går i mina forna jaktmarker. Måste bara fixa in den i kalendern kommande år.
Behöver du en ”+1”?
Bra fart!IngvarW sa:Många nu i Ödeshög. Rullsnitt 31,7
GoranS sa:Bra fart!IngvarW sa:Många nu i Ödeshög. Rullsnitt 31,7
Och jag som trodde att det var the genomskinnliga bibs ...NLC sa:GoranS sa:Bra fart!IngvarW sa:Många nu i Ödeshög. Rullsnitt 31,7
It's not the fart that kills, it's the smell.
ohellstrom sa:NLC sa:Alltså, en 60-milare som till sin största del går i mina forna jaktmarker. Måste bara fixa in den i kalendern kommande år.
Behöver du en ”+1”?
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:Alltså, en 60-milare som till sin största del går i mina forna jaktmarker. Måste bara fixa in den i kalendern kommande år.
Behöver du en ”+1”?
Alltid !
SvenC sa:Norrköping. Tröttare.
Jocke77 sa:Bra kört! De som sov får en fin morgon/fm i sadeln ?
Oooh sa:Misär? Hörde nån i klungan nynna till Rick Astley...
Utanför Konsum i Vadstena ser jag!kitzblitz sa:När ens kompis mår helt j.vla miserabelt på en brevet. Då fotar man! Det är sen gammalt.