Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Ojoj, detta blir om alla kulorna Luthman!
Jejje sa:Tja! Står inte vilken bank man ska föra över till i mejlet, bara kontonummer..
Jeppe Dav sa:Klä på dig Jofa...
Skapa ett konto åt honom? Sry för drygt svar, men det känns uppenbart! ;)blajdan sa:Min son vill vara med och köra men har inget happy konto(nic). Hur gör jag.
Han kan rege
Instrueras som wildgoat
Nja,,, måste nog till ett nytt nav? skulle tro det är katasch inuti. Men med ett nytt nav skulle det nog fixxas på en fredagkväll.Jeppe Dav sa:Det dära fixar du en fredagkväll i garaget ...
Jeppe Dav sa:Fått & fått ;-)
Frenchy sa:I am in if Room is still to be had....
larsaw sa:Fett! Så klart ska ni komma upp o visa oss vart skåpet ska stå :)
Vi har inte detaljplanerat dagen ännu men jag skulle gissa på att vi släpper iväg er tävlande ut med stickorna kl 13 o åter SENAST 15:30.
Sen blir det sammanställning o prisutdelning till kl 16 med efterföljande mingel...
Även om prisutdelning o mingel är härligt så är det ju ändå Happy-äran som är viktigast, o den frodas ju bäst på forumet... Så om du inte vill stretcha familjeförhandlingarna mer än nödvändigt så kan vi se till att du får sticka iväg i första startgrupp, vilket gör att ni kan åka hemåt så fort du lämnat in Sportident-Stickan efter SS5.
Evileas sa:larsaw sa:Fett! Så klart ska ni komma upp o visa oss vart skåpet ska stå :)
Vi har inte detaljplanerat dagen ännu men jag skulle gissa på att vi släpper iväg er tävlande ut med stickorna kl 13 o åter SENAST 15:30.
Sen blir det sammanställning o prisutdelning till kl 16 med efterföljande mingel...
Även om prisutdelning o mingel är härligt så är det ju ändå Happy-äran som är viktigast, o den frodas ju bäst på forumet... Så om du inte vill stretcha familjeförhandlingarna mer än nödvändigt så kan vi se till att du får sticka iväg i första startgrupp, vilket gör att ni kan åka hemåt så fort du lämnat in Sportident-Stickan efter SS5.
Nja, sådär kaxig med att köra skiten ur er och visa var skåpet ska stå vet jag inte, men, shit vilka sovmorgnar ni tar där uppe! Är det bara ungkarlar och spelemän som kör? Nåja, Jesper svarade mycket mer tidspositivt för min medverkan ? och jag gillar det du skriver om första startgrupp larsaw..
Nu har jag iaf något att förhandla om, får väl skicka familjen på Wasamuseet lr nåt annat lika kul så länge!
Verkar vara en del platser kvar än så länge så jag hoppas på bra förhandlingslycka och återkommer med ev. anmälan..