[Kalender] SBR 20!!! - Dead End i Glasberga, söndagen den 8/5-2016

Nu är jag anmäld på riktigt. Övriga Vallentunamaffian hoppas jag hakar på.

Ojoj, detta blir om alla kulorna Luthman!

tumblr_o2ejcnLpdO1si38wno1_400.jpg

Tjoho! Nu är vi mer än 30 pers som ska rejsa SBR i Glasberga :)

Eftersom detta event är att likna vid ett SBR i Redbull Hardline'anda, så bjussar jag på Gee's träningsåk från den hårda linjen ;)

Känns sjukt anti-pr0 att betala för & race'a, men låt gå för den här gången då.. Antar att paraplyflicka ingår i den symboliska avgiften?

Grymt Kul med stor uppslutning och minst 12,5% är tjejer..i cykel

Riktigt kul att vi tom nu har ett gäng som kommer ända från Sandviken för att va med och cykla i skogen...

Varm Välkomna med betoning på varmt och tips om flamsäkra kläder ;-)

Senast ändrad:
Min son vill vara med och köra men har inget happy konto(nic). Hur gör jag.
Han kan rege
Instrueras som wildgoat

Hur ser platstillgången ut? Min hoj är ocykelbar tills jag fixat nya lager, så jag vill inte anmäla mig i onödan. Hardtailen känns kanske inte aktuell.

nu verkar vi vara ca 45 om vi ska tro inlägg ovan .. Så relativt god ännu!!

Senast ändrad:
Gossar små! Vad tror ni om "finbesök" från Götlaborg på detta minst sagt lovande episka event? Frågan är bara när jag kan tänkas vara på väg tebax mot GBG igen efter utkämpad fight mot STHLMs finest?
Familjen är konstigt nog inte lika sugna som jag och vill komma hemåt fortast möjligt..
Vad är det för samlingstid och tävlingstider tror ni Jeppe Dav och larsaw?

Fett! Så klart ska ni komma upp o visa oss vart skåpet ska stå :)

Vi har inte detaljplanerat dagen ännu men jag skulle gissa på att vi släpper iväg er tävlande ut med stickorna kl 13 o åter SENAST 15:30.
Sen blir det sammanställning o prisutdelning till kl 16 med efterföljande mingel...

Även om prisutdelning o mingel är härligt så är det ju ändå Happy-äran som är viktigast, o den frodas ju bäst på forumet... Så om du inte vill stretcha familjeförhandlingarna mer än nödvändigt så kan vi se till att du får sticka iväg i första startgrupp, vilket gör att ni kan åka hemåt så fort du lämnat in Sportident-Stickan efter SS5.

GRYMT !!

Det är klart att ni ska komma JU!! Fasen det vore grymt kul att se er här uppe.. alla goa & glada Göteborgare .. kom upp och kör skiten av oss om ni kan ;-) ....

larsaw sa:

Vi har inte detaljplanerat dagen ännu men jag skulle gissa på att vi släpper iväg er tävlande ut med stickorna kl 13 o åter SENAST 15:30.
Sen blir det sammanställning o prisutdelning till kl 16 med efterföljande mingel...

Även om prisutdelning o mingel är härligt så är det ju ändå Happy-äran som är viktigast, o den frodas ju bäst på forumet... Så om du inte vill stretcha familjeförhandlingarna mer än nödvändigt så kan vi se till att du får sticka iväg i första startgrupp, vilket gör att ni kan åka hemåt så fort du lämnat in Sportident-Stickan efter SS5.

Nja, sådär kaxig med att köra skiten ur er och visa var skåpet ska stå vet jag inte, men, shit vilka sovmorgnar ni tar där uppe! Är det bara ungkarlar och spelemän som kör? Nåja, Jesper svarade mycket mer tidspositivt för min medverkan ? och jag gillar det du skriver om första startgrupp larsaw..
Nu har jag iaf något att förhandla om, får väl skicka familjen på Wasamuseet lr nåt annat lika kul så länge!

Verkar vara en del platser kvar än så länge så jag hoppas på bra förhandlingslycka och återkommer med ev. anmälan..

Evileas sa:
larsaw sa:

Nja, sådär kaxig med att köra skiten ur er och visa var skåpet ska stå vet jag inte, men, shit vilka sovmorgnar ni tar där uppe! Är det bara ungkarlar och spelemän som kör? Nåja, Jesper svarade mycket mer tidspositivt för min medverkan ? och jag gillar det du skriver om första startgrupp larsaw..
Nu har jag iaf något att förhandla om, får väl skicka familjen på Wasamuseet lr nåt annat lika kul så länge!

Verkar vara en del platser kvar än så länge så jag hoppas på bra förhandlingslycka och återkommer med ev. anmälan..

Hur gamla är barnen? Om du inte vill åka upp och hämta dom i stan efter rejset borde TomTits kunna sysselsätta dem någon timme i Tälje.

http://www.tomtit.se/

Tomtit verkar klockrent! Tösen är 9 och gillar experimentverkstaden Molekylverkstan här i vår kommun.. Tack, ytterligare ved till brasan är alltid välkommet!

Tillbaka
Topp