Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:Tack för förtydligandet, dom där Televerket-gubbarna kan man lita på ?
jofahjalm sa:Vackert! Då är det alltså som SBR Gömmaren men med landning? Fan va smutt!
jofahjalm sa:Haha, låter dyrt...
Hasse#7 sa:jofahjalm sa:Haha, låter dyrt...
Tycker du att vi skall ha ett träd som det står rambrott/börsras på också eller är det en outtalad självklarhet? Själv skulle jag behöva en korkek att sitta under medan alla andra stångas. Glasberga, no country for old men.
Macius sa:Ok lite otydligt av mig.
Q: Är cykeln för klen?
Om A: den håller > då känner jag mig säkrare att göra "dummare" saker på den :)
Om A: för svag > chicken line it is
jofahjalm sa:Cykeln håller garanterat så länge inte piloten gör något vansinnigt. Men om din tidigare erfarenhet av att hoppa är att du kanske har lyft från marken tror jag inte du kommer köra grejerna i Österälje
tomcaten sa:Den för ett jävla liv men kan jag stå med den bredvid spåret å hejja?
larsaw sa:Sen är det väl så att vi är ju ändå rätt hyggliga men skrytsamma gubbar som fixar här, så bara ni vågar släppa sargen så är det igentligen ingen fara.
AJ sa:larsaw sa:Sen är det väl så att vi är ju ändå rätt hyggliga men skrytsamma gubbar som fixar här, så bara ni vågar släppa sargen så är det igentligen ingen fara.
+1
Dagens (tjuv)tränande tjej och kille tog sig an det beryktade Döds-droppet och satte det lika enkelt som om det vore hopp utför en trottoarkant. Så mycket Döds var det alltså med det droppet.... :-)
Luthman Photography sa:En stenkista i landningen löser det.
Jeppe Dav sa:
tomcaten sa:Beam me up Scotty!
(ja anmäler mig)
jofahjalm sa:Det är alltså obligatoriskt med en suicide no hander över bäck-gapet?
Jeppe Dav sa:
Hasse#7 sa:Svängde det ut en röd pickis med svagt gult rutmönster längst ned, den kom i rondellen från Glasberga, och hade tre skogscyklar på flaket. Håller det på att bli ett Mikro-Whistler i trollskogen?
Mr_J sa:Anmäler mej