Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WSB sa:Anmäler "Team Förstaplats"
WSB
Mrooth
Sandraa sa:Jag vill vara med, kommer köra i team med Karin P. Oklart lagnamn än så länge.
Schreddan sa:Team Chipstutte har gjort rätt för sig.
//Gabe Cash
känns ju som vi har ett lag här då Gurra?Gurra sa:Anmäld.
Singel än så länge.
Scorade en solid strax-under-mitten-placering i Glasberga, så där har ni nivån. :)
Henrik83 sa:Ett lag till sen stänger vi anmälan! Alt. om någon singel öppnar lädret.
MickeMud sa:Öppna Swischen, öppna bakid, screenshot ner i mobilen, laddaupp till googledocs, öppna datorn, logga in på google och ladda ner på datorn för att kunna ladda upp här.
Henrik83 sa:Fulltecknat! Ni fyra singlar får väl skriva varsitt CV & låta budgivningen börja.. Alt. hoppas det blir en ledigplats i något av toppteamen p.g.a förkylning eller så.
JojjeM sa:Ligger i hårdträning med youtubeklassiker
What could possibly go wrong.
/Johan
Karin_P sa:JojjeM sa:Ligger i hårdträning med youtubeklassiker
What could possibly go wrong.
/Johan
Oj oj, dansa disco verkar svårt. Hur går träningen?
Allen91 sa:Jag vill sätta upp ett lag på reservlistan om det blir avhopp!
BackT sa:Blir dessvärre avhopp för min del, brutet nyckelben.
Henrik83 sa:Värt & ha i åtanke.. Ta med prylar för att laga punktering. När ni lämnat samlingsplatsen kommer ni inte tillbaka förrän efter sista sträckan.
Det kommer vara folk vid samlingsplatsen hela tiden så det går bra att lämna rygga, jacka osv.
Rompa sa:Har du nått tips för en sbr-debutant?
Henrik83 sa:Rompa sa:Har du nått tips för en sbr-debutant?
Ha kul! ?
Men det mesta hänger nog på hur vass man är som cyklist, så lite svårt att ge några generella tips annat än & hålla sig på hjulen & inte punka. Att köra race blint hänger ju mycket på att snabbt läsa av terrängen & lösa klurigheterna vartefter de presenterar sig.
Sen kommer ju vissa cyklister kunna de klassiska sträckorna utan & innan, även om det inte blir nån träning.
Den slutgiltiga sträckningen spikas senare i veckan när vi vet hur vädret blir. Men det kommer krävas både XC-lungor & kunskap att köra #döds blint om man siktar högt i resultatlistan.