[Kalender] [Tisdagsrajd] - Hellas - 28/6

Jag undrade också var ni samlades, men sen kom jag på mig själv med att kartan verkar visa det ganska exakt. Men vid den parkeringen där nålen sitter kanske inte är så exakt ändå?

AX3L sa:
Jag undrade också var ni samlades, men sen kom jag på mig själv med att kartan verkar visa det ganska exakt. Men vid den parkeringen där nålen sitter kanske inte är så exakt ändå?

Nålen på kartan har en felmarginal på mindre än en meter.

Jörgen_A sa:
AX3L sa:

Nålen på kartan har en felmarginal på mindre än en meter.

Det duger! Jag tänkte bara om den är satt i Maps på "hammarbybacken", men ni i själva verket samlas på något annan ställe i närheten än vad Maps definerat som hammarbybacken.

Exakt här!

Skrmklipp.JPG

Jag skulle boosta upp för de fem trappstegen från Göteborg tillbaks till HBB och hemåt, styrfull och var så klart extra osmutt.
Punkade bak och det blev ett lite halvpackat slangbyte, som gick bra men var lite kyligt.
Tack för ännu en underbar tisdagsrajd, sjukt trevligt stigföre och extra bra fikapaus denna gång.

Instämmer, jättetrevligt (även om jag gärna skjutit på fikan till vi cyklat mer än 30 minuter :D)! Lite synd att ni krockar med gänget i Västerhaninge som sagt för jag hade gärna kört båda :(

Stående ovationer från lilla mig som äntligen lyckades släpa mitt feta arsle till HBB, ännu en eloge till Jofa som så exemplariskt guide'ade oss runt på nya och gamla stigar (även om tempot var något över min kondition på slutet...)

Det blev en mindre trevlig rajd för min del. Krossad handled, operation i veckan och sen på med gipset igen.

Tack alla ni som hjälpte mig:)

Vi ses till hösten hoppas jag!

/Kristina

Nej vad tråkigt att höra Kristina.
Jag hoppas att det läker ihop bra och blir så smidigt som möjligt för dig.

Tillbaka
Topp