emmer sa:
Vad du kan. Ditt pojke.
Men törs du tänka tanken att steget 17-18-19 är jättebra och det man vill ha.
Skulle man då inte få ha det för att steget 12-13 är större.
Bara för att du tycker det är ologiskt?
Vad är det du brukar säga...
Inser du att stegen 17-18-19 innebär något helt annat om du byter till en annan storlek på framdrevet?
Jag undrar ganska ofta vad ditt problem är, faktiskt. Du tycks aldrig kunna föra en diskussion där du skriver vad du tycker, utan angriper istället andra, utan några som helst argument. Är det inte lite jobbigt att aldrig kunna bli förstådd?
Sen tror jag att du som vanligt missförstår hur just en diskussion går till. Det handlar alltså inte om att tala om att alla andra har fel. Det handlar om att utbyta åsiker, tankar och idéer. Ingen har bett dig använda en annan kassett än den du gillar (vad det nu är, eftersom du inte lyckas berätta det). Ingen har sagt att denna din favoritkassett är "ologisk". Och du har inte på något sätt berättat hur du resonerar och varför.
För din egen skull; läs tråden från början till slut. Igen. Återkom sen gärna med dina tankar om hur man ska göra för att det ska bli bra, samt varför. Jag tror det kan bli intressant. Det du skriver nu är nämligen helt ointressant. Du har nämligen inte tillfört ett jota.