Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter spännande. Får man fråga vilket krig och vad som fick dig att börja? ?Jag brukar bara ta en trasa o trampa baklänges likt ovan och få bort värsta skiten. Olja in rikligt och torka bort överflödet. Gjort så på alla cyklar sen kriget, funkat utan problem.
Jag har gjort precis sammalunda sedan freden vid Brömsebro. Eftersom vi vet att 5-56 eller liknande löser olja är det en no-brainer. Använder samma metod att rengöra skitig kedja.Låter spännande. Får man fråga vilket krig och vad som fick dig att börja? ?
Jag har gjort precis sammalunda sedan freden vid Brömsebro. Eftersom vi vet att 5-56 eller liknande löser olja är det en no-brainer. Använder samma metod att rengöra skitig kedja.
Tja, ta nått valfritt från 60-talet. Fanns många o välja påLåter spännande. Får man fråga vilket krig och vad som fick dig att börja? ?
Vill man gå all-in på kletighet utan att köra fett så finns ju sågkedjeolja också, den borde ha god vidhäftning.De pratar om motorolja här ovan.
Långtrådigt marint kullagerfett borde säkert vara optimalt. Håller i alla väder.
Utanpåliggande växlar med tillhörande kedja är inte optimalt i svensk vinterföre.
Troligen inte, remmen är styv i sidled. En v-formad kan kanske fungera (alltså en kilrem) men den måste ju lyftas över kanten på remskivan. Och slirar om blöt. Men men, Uppfinnar-Jocke är kanske nära en modell?Utanpåliggande växlar (alltså "vanliga") + drivrem? Finns det? Borde ju vara en klockren kombination.