Kite imorgon. Vad är era sido intressen?

tuppen_ericson skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kitar gärna.

Ja tack! Även om jag fortfarande är rookie på det...

Seglar annars rätt mycket jolle och åker slalom (både med och utan käpp) på vintern

ÖskarH rookie. Då har jag ett och annat att lära dig. Har varit ute på böljorna en gång. Tänkte ta ledigt i morgon för att lära mig ta höjd så jag slipper gå.
Känns som jag är mer nybörjare än dig. Åkte lite på isen i vintras dock.
Men jag tänkte jag skulle lära mig ordenligt i år.

Största intresset utanför cyklingen är nog flyg. Jag är inte sån där typ som för bok över flygbolag och registreringsnummer och hänger i staketen utanför flygplatserna, utan det är flygtekniken i sig jag fascineras av. Flygsimulatorn X-Plane, och i synnerhet delprogrammet Plane-Maker, tar periodvis upp en farligt stor del av min fritid...

När det gäller träning så är det inte så mycket annat än cyklingen. Styrketräning för funktionell styrka och löpning (mellan skadeperioderna...) är nog allt. Simningen har jag lagt ner.

Senast redigerad av en moderator:
Swingdans i flertalet varianter. Fokuset ligger på Lindy Hop men jag försöker hinna med Balboa, Shag och West Coast Swing också
Men tiden räcker inte alltid till.

Utförsåkning, roadracing och längdskidåkning. På god väg att börja motionsköra lite motorcross eller enduro om jag inte kommer på bättre tankar.

Linuss skrev:
> Swingdans i flertalet varianter. Fokuset ligger
> på Lindy Hop men jag försöker hinna med Balboa,
> Shag och West Coast Swing också
> Men tiden räcker inte alltid till.

Försök inte, det hörs ju på namnen vad du är intresserad av...

/Fedde (fria fantasier är jag rätt bra på)

Fiske har jag alltid sysslat med som avkoppling. Natur har också alltid intresserat mig men det är liksom mer ett sätt att leva än ett intresse. Paradoxalt nog är jag svag för motorsport och har nästan inte missat ett enda F1 lopp på över 20 år.

Skidor, utför och utanför pisten.

Lite matlagning, lite vin och en del renovering/hemmasnickring gärna gamla grejjer, typ byggnadsvård. Arkitektur och stadsbyggnad.

Men i ärlighetens namn så tar cykel ca 90 % av den fritid jag har.

Jag gillar att åka skidor, mest på längden men även lite schlalom. Men med tre barn och en fru som har häst får man sålla ganska hårt i fritidsintressena... Så jag cyklar mest jag med.

Kite surfing vore skoj att köra igång med! Verkar riktigt coolt.

Förutom stigcykling blir det mest:

4.JPG ht=300

Och tyvärr lite för sällan:

3.JPG ht=400

Och i varma goa vatten:

P5290662.JPG ht=300

Som grabb var mitt stora intresse bastuaggregat men numera knäcker jag mest lösenord även om jag ibland krokerar och modellerar på ämnet skottår/skottsekund.

Senast redigerad av en moderator:
Snwoboard, helst i puder. Öl och sång, gärna i dåligt sällskap. Sen försöker jag ligga lite med gubbar också när möjlighet ges.

JojjeM skrev:
> Ätning och sovning.
>
> /Johan

Samma sak, d.v.s återhämtning.

Tillbaka
Topp