Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ooms sa:Gillar man inte växtligheten i skogen, har man nog valt fel arena för sitt cyklande...
DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Ja, jag har själv sett att naturen är smutsig och ibland t.o.m lite ojämn.
jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Spacekitty sa:jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Från riktigt inlägg i Malmö Terräncyklister: "Cyklade idag men många stigar har mycket rötter och sten, så det är bäst att se upp"
Spacekitty sa:jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Från riktigt inlägg i Malmö Terräncyklister: "Cyklade idag men många stigar har mycket rötter och sten, så det är bäst att se upp"
Vadå, det finns väl lift?DanielLikesToBike sa:Spacekitty sa:jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Undra vad som skulle hända om de såg en backe.
ooms sa:Vadå, det finns väl lift?DanielLikesToBike sa:Spacekitty sa:jonte987 sa:DanielLikesToBike sa:Samhället har rätt. Kan Finland kan vi.
Undra vad som skulle hända om de såg en backe.
Stumpy sa:Ni cyklar helt enkelt för sällan på stigarna om de växer igen.
Spacekitty sa:Gillar man inte nässlorna (och tistlarna) på slingorna så är det väl fritt fram att hjälpa till med röjsågen. Så har jag gjort.
Spacekitty sa:Gillar man inte nässlorna (och tistlarna) på slingorna så är det väl fritt fram att hjälpa till med röjsågen. Så har jag gjort.
Jaha, först heter det att vi cyklar för mycket på en och samma stig och sen när vi cyklar på en som fått vila hela sommaren heter det att vi cyklar för lite?Stumpy sa:Ni cyklar helt enkelt för sällan på stigarna om de växer igen.
ForesterGuy sa:Spacekitty sa:Gillar man inte nässlorna (och tistlarna) på slingorna så är det väl fritt fram att hjälpa till med röjsågen. Så har jag gjort.
Ajajaj, nu kommer ooms att påpeka att du förstör markägarens gröda...
jonte987 sa:ForesterGuy sa:Spacekitty sa:Gillar man inte nässlorna (och tistlarna) på slingorna så är det väl fritt fram att hjälpa till med röjsågen. Så har jag gjort.
Ajajaj, nu kommer ooms att påpeka att du förstör markägarens gröda...
Det var väl på en spillepeng inom stadsgränsen. På byggd bana är jag snäppet mindre förvånad.
Vi pratar bonnalandet och stanare som undrar när gräset klipps...
Eller för MTB-are som har muskler i benen och behöver kyla?kais01 sa:gillar man inte nässlor är det fritt att använda långbyxor. kortbyxor är till för mtb-are som tänker de är landsvägscyklister.
Fältprästen sa:Vart är världen på väg egentligen?
Och vad är det för skog där det växer gräs i mängder?
Då är det väl bara för den stora volymen åkare att ta fram gräsröjaren eller lien och ge sig ut. Eller förväntar de sig att skattebetalarna ska stå för fiolerna?Raggamuffin sa:Fältprästen sa:Vart är världen på väg egentligen?
Om vi tar Spillepengen som tidigare nämnt som exempel så är det ett spår innuti Sveriges tredje största stad. Det är knappast någon skog utan ett officiellt mtb-spår som ska ta en stor volym åkare och även vara inkörsport till sporten.
Klart det ska röjas.
Det är inte ute i urskogen direkt..
Har inte råd. Malmö stad är väl snudd på konkursmässig.LTS sa:Kan man inte bara asfaltera istället?
ooms sa:Då är det väl bara för den stora volymen åkare att ta fram gräsröjaren eller lien och ge sig ut. Eller förväntar de sig att skattebetalarna ska stå för fiolerna?Raggamuffin sa:Fältprästen sa:Vart är världen på väg egentligen?
Om vi tar Spillepengen som tidigare nämnt som exempel så är det ett spår innuti Sveriges tredje största stad. Det är knappast någon skog utan ett officiellt mtb-spår som ska ta en stor volym åkare och även vara inkörsport till sporten.
Klart det ska röjas.
Det är inte ute i urskogen direkt..
jonte987 sa:Jag tycker inte det är konstigt att det röjs på spillepengen.
Jag tycker att det är konstigt att på Facebook beklaga sig att det finns nässlor i Häckeberga.
Skattebetalare har ingen pratat om men det vore klädsamt att röja själv om en nässla ställer till det.
LTS sa:Hörs inga röster om inomhusbana?
Raggamuffin sa:Sen har vi ju även Kais gamla hepatiträdslan som kom i orienteringsspåret för 25 år sen, fast det är kanske ingen annan kvar där :)